این بار با آب لاغر شوید !

L140072731298

آب با افزایش متابولیسم بدن باعث کالری سوزی می‌شود افزود: آنزیم‌ها و پروتئین‌ها در محیط رقیق فعال‌تر می‌شود و این عوامل به کاهش وزن فرد کمک می‌کند.

آنزیم‌ها و پروتئین‌ها در محیط رقیق فعال‌تر می‌شود و این عوامل به کاهش وزن فرد کمک می‌کند. آب ۷۰% وزن بدن را تشکیل می‌دهند، فاقد کالری و چربی است و در کاهش وزن موثر است.

آنزیم‌ها و پروتئین‌ها در محیط رقیق فعال‌تر می‌شود و این عوامل به کاهش وزن فرد کمک می‌کند.
آب ۷۰% وزن بدن را تشکیل می‌دهند، فاقد کالری و چربی است و در کاهش وزن موثر است.اشکان آریایی‌نژاد کار‌شناس تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: آب ۷۰ درصد وزن بدن را تشکیل می‌دهد، فاقد کالری و چربی است و می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

همچنین از تجمع چربی در بدن جلوگیری می‌کند و دستگاه گوارش با حضور آب بهتر کار می‌کند و این تاثیر باعث کاهش وزن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آب با افزایش متابولیسم بدن باعث کالری سوزی می‌شود افزود: آنزیم‌ها و پروتئین‌ها در محیط رقیق فعال‌تر می‌شود و این عوامل به کاهش وزن فرد کمک می‌کند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه نوشیدن آب سرد به علت سوزاندن کالری بیشتر مفید‌تر است، افزود: نیم ساعت قبل از غذا نوشیدن آب به فرد احساس سیری می‌دهد و بهتر است قبل از هر وعده‌ غذایی ۱ لیوان آب نوشیده شود تا حجم معده اشغال شده و از حجم غذای مصرفی کاسته شود.

وی در پایان توصیه کرد: بهتر است قبل از اینکه فرد احساس تشنگی کند آب نوشیده شود تا علاوه بر کاهش وزن شادابی پوست نیز حفظ شود.

همچنین بخوانید:   درمان ایدز

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید