برای کاهش سلولیت نوشیدنی آناناس و زنجبیل مصرف کنید

سلولیت عبارت است از تجمع بافت های چرب در یک یا چند ناحیه از بدن که به شکل پوست پرتقال روی پوست دیده می شود. این پوست پرتقالی شکل ظاهر پوست را بدشکل نشان می دهد.
نوشیدنی زنجبیل و آناناس
سلولیت یک مشکل زیبایی است که حدود ۹۰ درصد خانم های دنیا از آن رنج می برند. این مشکل مخصوص خانم های چاق نیست و حتی در خانم های لاغراندام نیز دیده می شود. سلولیت عبارت است از تجمع بافت های چرب در یک یا چند ناحیه از بدن که به شکل پوست پرتقال روی پوست دیده می شود. این پوست پرتقالی شکل ظاهر پوست را بدشکل نشان می دهد.
به عقیده ی متخصصان پوست تقریباً محال است که بتوان سلولیت ها را به طور کامل محو کرد. درست است که می شود به طور موقت این «دون دون های پرتقالی» را کاهش داده و پوست را صاف تر کرد اما هرگونه کوتاهی و اهمال کاری باعث می شود که سلولیت ها به همان وضع اول بازگردد. اما خوشبختانه روش های مناسب و سالمی مانند انتخاب مواد غذایی مناسب و ورزش می توان تا حد امکان سلولیت را کاهش داد و ظاهر پوست را بهتر کرد.
نتایج بررسی های متعدد نشان داده است که آناناس و زنجبیل اثرات ضدالتهابی بالایی دارند و به همین دلیل برای مقابله و درمان مشکلاتی مانند آرتروز، دردهای روماتیسمی و سرماخوردگی مفید هستند

امروزه در بیشتر مراکز زیبایی و باشگاه ها داروها و کرم های معجزه گری برای از بین بردن سلولیت ارائه می شوند اما بهتر است بدانید روش معجزه گری وجود ندارد. شما می توانید به جای صرف هزینه های هنگفت از روش های طبیعی برای کاهش این مشکل بهره بگیرید. در این مطلب روش تهیه ی یک نوشیدنی مؤثر با آب آناناس و زنجبیل را ارائه می دهیم که باعث بهبود وضعیت پوست و کاهش این چربی های بدشکل می شود. لطفاً با ما همراه باشید.
چرا آب آناناس و زنجبیل برای کاهش سلولیت مناسب هستند؟
آب آناناس و زنجبیل ترکیبی با آنتی اکسیدان های قوی، پاکسازی کننده و خواص ادرارآور هستند که باعث رفع توکسین ها (همان سموم بدن) و همچنین مایعات حبس شده ی بدن می شوند و به این ترتیب به ارتقای سلامتی و کاهش مشکل سلولیت کمک می کنند. این نوشیدنی قدرت تسریع احیای بافت های آسیب دیده ی بدن را دارد. این بافت های آسیب دیده منشأ بروز پوست پرتقالی شکل هستند. آناناس حاوی کربوهیدرات، مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، ید، زینک یا روی، منگنز و ویتامین های A،B و C است. علاوه بر این، آناناس حاوی ۸۵ درصد آب و مقدار کمی کالری است. زنجبیل نیز حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان است و خواص ضدالتهابی دارد. این ریشه ی پرخاصیت، سم زدا و تصفیه کننده است و باعث تکمیل خواص آناناس می شود. ترکیب این دو ماده ی غذایی یک نوشیدنی ویژه و مؤثر برای مقابله با پوست ناصاف حاصل از سلولیت می سازد.
روش تهیه نوشیدنی آناناس و زنجبیل برای مقابله با سلولیت
این نوشیدنی تهیه شده با آناناس و زنجبیل برای ارتقای سلامت پوست و همچنین قوی شدن بدن مؤثر است. ترکیب این دو ماده ی غذایی یک نوشیدنی تصفیه کننده به دست می دهد که به رفع احتباس بدن، تحریک جریان خون و دفع سموم از بدن کمک می کند. زمانی که این سه اتفاق مهم در بدن بیفتد امکان بروز سلولیت کاهش پیدا کرده و وضعیت پوست بهتر می شود.
نوشیدنی زنجبیل و آناناس

همچنین بخوانید:   در را بطه با سلولیت و راهکارهای درمانی آن چه می دانید؟
مواد میزان
آناناس ۲ برش حلقه ای
 ریشه ی زنجبیل رنده شده قاشق معادل ۱۵ گرم
آب لیوان

 

روش تهیه
در مرحله ی اول آناناس را پوست بگیرید و دو برش از آن در بیاورید. آن را داخل مخلوط کن بریزید و یک قاشق زنجبیل رنده شده و یک لیوان آب نیز به آن اضافه کنید. تمام مواد را هم بزنید و بلافاصله نوش جان کنید. توصیه می کنیم این نوشیدنی را صبح اول وقت میل کنید. در این صورت بیشترین استفاده را از خواص پاکسازی کننده و ضدالتهابی آن می برید.

 

نگاهی دقیق تر به خواص نوشیدنی آناناس و زنجبیل
درست است که این نوشیدنی را برای کاهش سلولیت و بهبود وضعیت پوست پیشنهاد داده ایم اما باید بدانید که این نوشیدنی خواص مفید زیادی دارد و برای سلامتی فوق العاده است. در ادامه به بخشی از اثرات مثبت این نوشیدنی روی سلامت بدن اشاره می کنیم:

آناناس و زنجبیل برای ارتقای سلامت پوست و همچنین قوی شدن بدن مؤثر است
کمک به کاهش وزن
آناناس و زنجبیل شهرت زیادی در کاهش وزن دارند. این دو ماده ی غذایی کم کالری بوده و حاوی مواد مغذی مفیدی هستند که باعث افزایش دفع مواد زائد از بدن شده و سوخت و ساز بدن را بالا می برند. علاوه بر این، فیبرها و آب موجود در آناناس باعث ایجاد احساس سیری طولانی مدت شده و شما را از پرخوری دور می کند.
کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آناناس و زنجبیل تقویت کننده ی سیستم ایمنی بدن هستند و به پیشگیری از بروز بیماری های زیادی کمک می کنند. بنابراین می توانید با مصرف این نوشیدنی امیدوار باشید که زمستان امسال را با سلامت بیشتری پشت سر بگذارید.

همچنین بخوانید:   رژیم غذایی سالم چیست؟

کمک به کاهش التهاب بدن
نتایج بررسی های متعدد نشان داده است که آناناس و زنجبیل اثرات ضدالتهابی بالایی دارند و به همین دلیل برای مقابله و درمان مشکلاتی مانند آرتروز، دردهای روماتیسمی و سرماخوردگی مفید هستند.

کمک به هضم غذا
فیبرها و آنزیم های موجود در این نوشیدنی به بهبود گوارش، پیشگیری از بروز مشکلات روده ها و همچنین مقابله با یبوست مفید هستند.

کمک به بهبود جریان خون
نوشیدنی آناناس و زنجبیل خواص دیورتیک دارد؛ یعنی ادرارآور است و در عین حال به تصفیه و بهبود جریان خون کمک می کند. چون باعث دفع ترکیبات مضر موجود در خون می شود و همچنین مانند یک داروی ضدانعقاد طبیعی عمل می کند. برای بهره مندی هرچه بیشتر از خواص این نوشیدنی بهتر است آن را به صورت روزانه و ناشتا میل کنید. یادتان باشد که با صبوری و ورزش منظم می توانید به نتایج دلخواه خود برسید.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید