شرکت فرآب صنعت تولید کننده پکیج تصفیه آب و فاضلاب

شرکت مهندسی فرآب صنعت، به عنوان شرکتی فعال و  پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب شناخته شده است که با تکیه بر دانش فنی و متخصصین کارآمد و با تجربه، آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه تصفیه آب و فاضلاب جهت مدیریت پروژه های مهندسی آب و فاضلاب در صنایع مختلفی همچون شرکت های فولادی و نفتی می باشد.

عمده فعالیت اصلی شرکت فرآب صنعت را می توان به شرح ذیل اشاره نمود.

* طراحی، ساخت و راه اندازی سیستم آب شیرین کن سازی (اسمز معکوس)

دستگاه اسمز معکوس (سیستم تصفیه آب صنعتی)، به طور ویژه در مواقعی استفاده می گردد که نیاز به کاهش میزان نمک آب می باشد.  در واقع پیشرفته ترین روش تصفیه آب، روش اسمز معکوس می باشد که در این فرایند آب با فشار از یک سری غشاء نیمه تراوا عبور داده می شود. این فشار خارجی از فشار اسمزی طبیعی بیشتر است در نتیجه مولکول های کوچک تر از منافذ غشاء، عبور می کنند در حالیکه مولکول های بزرگ تر قادر به عبور از غشاء نیستند

شرکت مهندسی فرآب صنعت با استفاده از فرآیندهای غشایی اقدام به طراحی و ساخت و اجرای سیستم های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلف نموده است.

* طراحی، ساخت و راه اندازی پکیج ها و سیستم های تصفیه فاضلاب

شرکت فنی مهندسی فرآب صنعت به عنوان شرکت تولیدی برتر در زمینه ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب با استفاده از فرآیندهای بیولوژیکی، شیمیایی و تلفیقی می باشد که طیف محصولات تولیدی در این زمینه، شامل انواع سیستم های تصفیه فاضلاب همچون سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی و پکیج تصفیه پساب صنعتی می باشد.

همچنین بخوانید:   برای پیشگیری از کرونا ماسک دریچه دار یا ساده؟

قابل توجه است که سیستم های تصفیه فاضلاب تولیدی شرکت فرآب صنعت، کلیه استانداردهای زیست محیطی را ثبت نموده و پساب تصفیه شده نیز مورد تایید سازمان محیط زیست کشور قرار گرفته شده است.

 * طراحی و ساخت انواع سپتیک تانک های پیش ساخته

سپتیک تانک به عنوان ساده ترین نوع تصفیه خانه تک واحدی شناخته می شود که عمل ته نشینی و هضم لجن در یک مخزن انجام می گیرد. سپتیک تانک های پیش ساخته تولیدی فرآب صنعت، متناسب با نیاز کارفرمایان محترم پروژه، در ابعاد و ظرفیت های گوناگون طراحی و تولید می گردد.

انواع مختلف سپتیک تانک های تولید شده همچون سپتیک تانک از جنس فایبرگلاس، پلی اتیلنی و بتنی، مناسب هتل ها، رستوران ها، ویلاها، ساختمان ها و غیره می باشد.

*  طراحی و ساخت انواع چربی گیر پیش ساخته

از آنجاییکه فاضلاب آشپزخانه ها و رستوران های صنعتی و کوچک و بزرگ حاوی مقادیر بسیار زیادی روغن و چربی می باشند، از اینرو، این ذرات بعد از گذشت زمان باعث گرفتگی و انسداد لوله ها در مسیر خروجی فاضلاب و همچنین چاه جاذب خواهد گردید.

شرکت فرآب صنعت برای حل این مشکل، از سال های گذشته اقدام به طراحی و ساخت سیستم حذف چربی با راندمان بالای چربی گیری کرده است که در حال حاضر محصولات تولیدی این شرکت در انواع مختلفی همچون چربی گیر از جنس فایبرگلاس، بتنی و پلی اتیلنی تولید و ساخته می شود.

طریقه محاسبه ظرفیت سیستم های چربیگیر بر اساس تعداد پرس غذا در هر وعده غذایی می باشد و قابل ارائه به کارفرمایان محترم می باشد.

همچنین بخوانید:   کارخانه سازه فضایی آسمان گستر، بزرگترین کارخانه تولیدی سازه فضایی

*  طراحی و ساخت برج خنک کننده از جنس فایبرگلاس

برج خنک کننده، دستگاهی است که به جهت خنک سازی آبی که در فرایندهای سردسازی سیستم های تهویه مطبوع، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و دیگر واحدهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به کار می‌رود . وظیفه ی یک برج خنک کن ، جذب گرما از یک فرآیند و دفع آن به فضای اتمسفر است که اساساً این دفع از راه تبخیر صورت می گیرد. از آنجاییکه آب شرکت کننده در فرآیند خنک سازی در مدار برج خنک کن سیرکوله می شود به علت تبخیر تدریجی آب غلظت مواد معدنی در آن افزایش می یابد

نیاز صنایع مختلف به آب، بر کسی پوشیده نیست. از اینرو تدارک آب صنعتی مورد نیاز صنایع امری قابل اجتناب نمی باشد. آب در صنایع در زمینه های مختلفی کاربرد دارد که عبارتند از شست و شو، خنک کاری، مواد اولیه و …. به عنوان مثال، آب در صنایع تبدیلی پروسه خنک کاری، وارد یک سیکل بسته می گردد که دائماً احتیاج به خنک شدن دارد. از اینرو لازم است تا دمای آب از حرارت بالاتر به حرارت پایین تر تنزل یابد.

شرکت فنی مهندسی فرآب صنعت، به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب، به جهت تحقق امر فوق اقدام به طراحی و ساخت و اجرای انواع برج خنک کن از نوع فایبرگلاس نموده است. لازم به ذکر است که برج های فوق در مقیاس های مختلف و با تناژ تبرید مناسب عرضه می گردد.

* طراحی و ساخت سیستم های کلرزنی

همچنین بخوانید:   علل آفت دهان چیست؟

از آنجاییکه آب مصرفی بایست عاری از هرگونه آلودگی از قبیل میکروب، ویروس، باکتری و … باشد، لازم است تمهیداتی در خصوص ضدعفونی و گندزدایی دیده شود از اینرو شرکت مهندسی فرآب صنعت با عنایت به موارد ذکر شده در خصوص ضدعفونی آب اقدام به طراحی و ساخت و اجرای سیستم های ضد عفونی آب با استفاده از کلرزن نموده است.

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان فنی ما با شماره های ۳-۲۶۳۱۸۳۳۲ ، ۲۲۳۲۰۰۵۸ و ۰۹۱۲۳۳۵۵۹۶۰ تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس ایمیل  farab_sanaat@yahoo.com  با ما در ارتباط باشید.

آدرس سایت : فرآب صنعت

http://www.farabsanaat.com

این مطلب دارد ۲ نظر

  1. سپتیک تانک گفت:

    عالی بود.

  2. آسو عطااللهی گفت:

    شماره تلفن‌های شرکت عوض شده است؟ در شبکه موجود نیست…

یک نظر بدهید