آموزش ساخت اپل ایدی

قبل از ساخت اپل ایدی باید بدانیم.

  1. اصلا اپل ایدی چی هست؟!! چرا باید داشته باشم!!!؟

اپل ایدی نام کاربری شما نزد شرکت اپل میباشد، بسته به اینکه شما استفاده کننده از دیوایس اپل هستید یا یک توسعه دهنده اپل، اپل ایدی شما برای شما کارایی متفاوتی دارد. گاه میتواند نقش دارنده صاحب امتیاز یک اپلیکیشن را در جهت حفظ حق نشر ایفا کند و گاه صرفا استفاده برای دانلود بازی و برنامه دارد. به هر حال شرکت اپل، این حساب کاربری را برای دارندگان دستگاه های اپل اجباری دانسته و بدون آن از بسیاری از امکانات هوشمند دیوایس خودتان محروم خواهید ماند.

  1. اپل ایدی رایگان بسازم یا اپل ایدی غیر رایگان؟

برای داشتن اپل ایدی غیر رایگان نیاز به کارت اعتباری ویزا یا مستر یا حساب پی پال خواهید داشت. اگر دارید حتما اپل ایدی غیر رایگان بسازید. اما اگر کارت اعتباری ندارید، که ایرانیان به دلیل تحریم های بانکی از داشتن حساب های بین المللی محرومند، مجبورند اپل ایدی رایگان بسازند.

  1. اپل ایدی کدام کشور مناسب شماست؟

اینکه اپل ایدی امریکا یا اپل ایدی انگلستان یا المان را داشته باشید ارزش به حساب نمی آید. قاعده بر این است. ساکن هر کشوری که هستید باید اپل ایدی آن کشور را داشته باشید. ایران تحریم است. پس باید اپل ایدی یک کشور دیگر را داشته باشیم. بین کشور های دیگر انتخاب کنید. من به شما آمریکا را توصیه میکنم زیرا بیشترین دسترسی به اپلیکیشن هارا دارد.

نیازمندی ها :

شما به اقلام زیر برای ساخت اپل ایدی نیاز دارید

  1. تغییر آی پی، برای ساخت اپل ایدی امریکا باید از آدرس آی پی امریکا استفاده کنید.
  2. نرم افزار itunes که برای دانلود این نرم افزار روی این لینک کلیک کنید.
  3. آدرس واقعی از کشور آمریکا ( برای ساخت اپل ایدی امریکا ) برای داشتن آدرس واقعی امریکا کلیک کنید.
همچنین بخوانید:   بهترین و بدترین مواد غذایی برای معده و گوارش

خوب مسیر ساخت اپل ایدی خیلی ساده تر از اونیه که شما تصور میکنید. با داشتن پیش نیاز های بالا شما اپل ایدی خودتون رو ساخته شده فرض کنید.

  1. وی پی ان خودتون رو روشن کنید. با این کار شرکت اپل تصور میکنه شما از امریکا وارد اینترنت شدید.
  2. نرم افزار آی تیونز رو باز کنید. لیست نرم افزار ها و بازی هارو بیارید. روی یکی از نرم افزار ها یا بازی های رایگان کلیک کنید. تاکید میکنم که حتما روی یک اپلیکیشن رایگان کلیک کنید.
  3. بعد از محله ۲، شما وارد صفحه اون اپلیکیشن خواهید شد. روی کلیک get کلیک کنید تا برنامه دانلود بشه.
  4. ای تیونز از شما اپل ایدی و پسورد میخواد. شما که اپل ایدی ندارید. پس روی create a new applied کلیک کنید.
  5. در صفحه اول که برای شما باز میشه باید دکمه continue بزنید و در صفحه دوم قوانین رو میپذیرید و با تایید به صفحه بعد میرید.
  6. صفحه جدیدی که پیش روی شماست از شما یک ایمیل ( همون اپل ایدی ) یک پسورد ( پسورد اپل ایدی ) رو میخواد و سه سوال امنیتی از شما میخواد و سه پاسخ امنیتی. فرم رو کامل پر کنید. و به صفحه بعد برید.
  7. اخرین صفحه اینجاست. برای ساخت اپل ایدی باید یک آدرس واقعی ایالات متحده امریکا وارد کنید.

تبریک میگم. شما اپل ایدی خودتون رو ساختید.

اگر به هر دلیل تمایل به خرید اپل ایدی اماده داشتید و یا خواستید ساخت اپل ایدی خودتون را به شخص ثالثی واگذار کنید میتونید از وبسایت appleidshop.com با اطمینان خرید کنید و خدمات دریافت کنید. ضمنا در این وبسایت میتونید هر مشکلی از اپل رو مطرح کنید و در قالب تیکت پشتیبانی به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین بخوانید:   آنتن مرکزی و دیجیتال ساینج

 

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید