مزایای زیبایی آلوئه ورا

آلوئه ورا فقط یک درمان اورژانسی برای بریدگی‌ها و کبودی‌های گاه به گاه نیست. این ژل ترمیم کننده‌ی ‌شگفت انگیز می‌تواند از راه‌های بسیاری برای رسیدگی به یک لیست طولانی از نگرانی‌های زیبایی، مورد استفاده قرار گیرد. شما بعد از یاد گرفتن روش‌های مختلفی که می‌توانید این گیاه را وارد روال زیبایی‌تان کنید، دیگر هرگز به آلوئه ورا مانند قبل نگاه نخواهید کرد:
آرایش را بطور مؤثر پاک می‌کند
با استفاده از آلوئه ورا، شما هرگز دوباره چشم‌هایی شبیه چشم راکون نخواهید داشت. ژل آلوئه ورا برخلاف پاک کننده‌های آرایش فروشگاهی، هیچ ماده شیمیایی ندارد که پوست را تحریک کند.در حالت ایده آل شما باید از ژل آلوئه ورای تازه استفاده کنید، نه از نوع آماده‌ی فروشگاهی. مقداری ژل آلوئه ورا را روی پنبه‌ی توپی بزنید. پنبه را روی آرایش‌تان بمالید و بگذارید ژل،چند ثانیه بماند. سپس یک دستمال تمیز بردارید و آرایش نرم شده را با آن پاک کنید.
برای اصلاحی صاف و بدون بریدگی
آیا پاهایی صاف و بدون مو می خواهید؟ از ژل آلوئه ورا به عنوان جایگزینی برای کرم اصلاح استفاده کنید. ژل آلوئه ورا دارای خواص ضدباکتری و ضد ویروسی است که پوست تحریک شده را التیام می‌بخشد. این ژل سبک و نرم است و از بریدگی و سوزش تیغ جلوگیری می‌کند. این ژل، پوست را انعطاف پذیر و هیدراته می‌کند. برای استفاده از ژل آلوئه ورا به عنوان کرم اصلاح، مقدار زیادی از آن را روی پا بمالید. از آنجا که این ژل به سرعت جذب می‌شود، باید بعد از زدن ژل، سریعا شروع به اصلاح کنید. مانند همیشه اصلاح کنید و در صورت نیاز، باز هم ژل آلوئه ورا بمالید. همچنین می‌توانید این ژل را با صابون کاستیل مورد علاقه‌تان مخلوط کنید و از این ترکیب، به عنوان یک کرم اصلاح خانگی استفاده کنید.
چشم‌های پف کرده را تسکین می‌دهد
آیا چشمان شما بعد از یک شب بیرون رفتن با دوستان‌تان، کمی پف کرده‌اند؟ نگران نباشید، ژل آلوئه‌ورا دوباره چشمان‌تان را با نشاط خواهد کرد. شما می‌توانید این ژل را زیر چشمان‌تان بمالید یا آن را در قالب‌های یخ بریزید، فریز کنید و سپس استفاده کنید. ژل آلوئه ورا، عروق خونی را منقبض خواهد کرد، در نتیجه پف کردگی را از بین می‌برد و پوست را سفت می‌کند.
به عنوان پاک کننده‌ی صورت
ژل آلوئه‌ورا، یک پاک کننده‌ی صورت ایده آل در مواقع ضروی است. ژل آلوئه ورای تازه را با یک قاشق چایخوری شیر بادام و عصاره لیمو مخلوط کنید. حالا این مخلوط را روی صورت‌تان بمالید و یک تا دو دقیقه ماساژ دهید. سپس این مخلوط را بشویید تا پوست درخشان و نرم‌تان،آشکار گردد. آلوئه ورا به لطف خواص ضدباکتری و ضدمیکروبی اش با لکه های پوستی مقابله می‌کند.در عین حال شیر بادام، پوست را هیدراته کرده و عصاره‌ی لیمو، سلول‌های مرده‌ی پوست را از سطح پوست جدا می‌کند.

همچنین بخوانید:   خواص کاهو

 

ژل آلوئه‌ورا، سبک و سریع الجذب است و پوست را عمیقا هیدراته می‌کند

 

بوی بد دهان را از بین ببرید
اجازه ندهید که بوی بد دهان، شما را افسرده کند. حدود یک چهارم فنجان ژل آلوئه ورای خالص را در آب یا آب سیب حل کنید. این ترکیب را روزی یک بار بنوشید تا نفس‌تان تازه شود. آلوئه‌ورا حاوی بتاسیتسترول است.ا ین ترکیب ضدالتهابی با بوی بد دهان مقابله کرده و در عین حال به هضم بهتر کمک می‌کند. در بعضی موارد، بوی بد دهان توسط باکتری روده ایجاد می‌شود. ژل آلوئه ورا، تعادل باکتری‌های روده را باز می‌گرداند و نفس شما را تازه می‌کند.
ابروها را مرتب و مشخص نگه دارید
آیا از سر و کله زدن با ابروهای نامرتب و سرکش که سرجایشان نمی‌مانند، خسته شده‌اید؟ یک ترکه ریمل تمیز و قابل استفاده بردارید و آن را در ژل آلوئه ورا فرو ببرید. بعد از شکل دادن به ابروها، با ترکه ریمل روی آن‌ها ژل آلوئه ورا بزنید و بگذارید خشک شوند. ابروها در تمام روز، سرجایشان خواهند ماند تا زمانی که ژل را پاک کنید.
به پوست رطوبت رسانی کنید
ژل آلوئه‌ورا، سبک و سریع الجذب است و پوست را عمیقا هیدراته می‌کند. فقط کافی است مقدار زیادی از ژل آلوئه‌ورای تازه را روی نقاط خشک پوست بمالید. سپس، محل مورد نظر را کمی ماساژ دهید تا ژل کاملا جذب شود.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید