آشنایی با شارژ نمودن اکانت اپل

  نحوه ردیم کردن گیفت کارت اپل با آیپد

نکته : جهت آموزش کامل پست( عکس ها متن و…. ) به سایت yourcards یا giftstar مراجعه کنید

برای ردیم کردن گیفت کارت آیتونز و یا همان اپل نیاز به ورود اکانت اپل آیدی می باشد ، اگر چنانچه اپل آیدی ندارید و یا نحوه ساخت آن را نمیدانید به پست آموزش ساخت اپل آیدی  مراجعه فرمایید ویا میتوانید خرید اپل آیدی ویا گیفت کارت پلی استیشن  از فروشگاه را داشته باشید. و چنانچه با نحوه خرید گیفت کارت از وبسایت یورکاردز آشنایی ندارید به پست نحوه خرید گیفت کارت مراجعه فرمایید

برای شارژ کردن گیفت کارت آیتونز خود و یا اپ استور (بسته به نیاز شما ) باید مراحل زیر را بگذرانید.

برای شارژ کردن در اپ استور مراحل بالا را میگذرانید با این تفاوت که برروی تب Featured  کلیک میکنید.

توضیحی مختصر در خصوص اپ استور وآیتونز

فروشگاه اپل که محصولات مانند کتاب،فیلم،موزیک،سریال و ….را دارا میباشد تنها شما میتوانید با خرید گیفت کارت های اپل و با عضویت در این فروشگاه اقدام به خرید جنس مورد نظر خود نمایید.

شما میتوانید با مراجعه به اپ استور که گروه پشتیبانی این سایت کار آن را انجام داده اند با نرم افزار های کاربردی اعم از برنامه ، بازی، کتاب و یا سریال و…آشنا بشوید که این نرم افزار ها بصورت پولی بوده و کاربران گرامی میتوانند با خرید گیفت کارت های اپل نرم افزارهایی را که معرفی کرده را خریداری و از آنان استفاده کنند.

آشنایی با بخش نرم افزار های کاربردی پولی ورایگان آیتونز

همچنین بخوانید:   6 اصل طب سنتی برای سلامتی

در این بخش به معرفی برخی از نرم افزار های کاربردی که مورد نیاز شما کاربران گرامی قرار میگیرد میپردازیم برای شروع به بخش کتاب های آیتونز رفته و از سایت اپل که به زبان اصلی می باشد مشاهده نمایید.

میشه گفت اپل با دسته بندی زیبایی که دارد به تفکیک نرم افزار های خود را به نرم افزار های پولی paid-apps و نرم افزار های رایگان free-apps دسته بندی نموده که در تصویربالا میبینید نرم افزار های پولی خود را با دایره قرمز رنگ نشان میدهد و نرم افزار های رایگان خود را همانند تصویر زیر به رنگ قرمز درآورده است.

از نرم افزار های رایگان که میتوان به نرم افزار های معروفی چون اینستاگرام،مسنجر، فیس بوک، گوگل مپ، پوکی من گو و…….اشاره کرد.

(دربخش آموزش های سایت با آموزش دریافت گیفت کارت رایگان هم میتوانید همراه باشید)

همانند تصویری که در پایین مشاهده میکنید میتوان از سمت راست به معرفی نرم افزارهای این سایت بپردازیم به ترتیب موزیک ویدئو،سریال ها،فیلم ها،کتاب ها،آلبوم ها،موزیک،اقلام برجسته و … اشاره کرد.

 

جهت مشاهده آموزش های مربوط به خرید گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت استیم  به لینک های اشاره شده مراجعه کنید.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید