داروخانه اینترنتی مثبت سبز با خدمات ویژه برای مشتریان

زنبیل خرید مادربزرگ ها با اقلام موردنیاز و محدودتشان همخوانی داشت، همان زنبیلی که برای مادران ما کاربرد چندانی در پی نداشت، چرا که مایحتاج نسل آنها بیشتر از ظرفیت آن زنبیل بود.

در دنیای امروز ما که فضای مجازی خود را بر زندگی همه ما تحمیل نموده است، باید همگام و همسو با پیشرفت بشریت گام برداشت. سبدخرید اینترنتی دنیای امروز ما هم توانسته پاسخگوی نیاز ما باشد؛ سبد خریدی که با هر کلیک پر می‌شود و با هر کلیک از تعدادش کاسته می‌گردد.

فروشنده‌های قدیم با محدودیت کالاهای مغازه خود، تنها به تجربیات خود در توضیح یک محصول بسنده می‌کردند و این خود ما بودیم که برای اطمینان از کیفیت یک کالا باید از آن استفاده کرده و تبعات سنگینش را می‌پرداختیم.

تنوع برندی که امروز ما با آن مواجهیم، بیش از یک فروشنده را برای تشریح و راهنمایی تخصصی طلب می کند.

ما در داروخانه اینترنتی مثبت سبز هر آنچه که با سلامتی شما یعنی مهم ترین وحساس‌ترین خواست بشریت، در ارتباط است، از معتبرترین برندها گلچین نموده و با توضیحاتی، به روز شده و دقیق در معرض دید شما عزیزان قرار داده ایم.

شما علاوه بر رفع نیاز خود با خرید یک محصول، می‌توانید با قدرت مقایسه و خواندن توضیحاتی جامع و کامل، بهترین تصمیم را برای سلامتی خود اتخاذ نمایید.

در همهمه دنیای شلوغ ما، که کمترین ویژگی آن، کمبود وقت، ترافیک و محدودیت ساعات کاری فروشگاه ها و داروخانه هاست، ما در تمام ساعات در کنارشما با ارائه جزئی ترین اطلاعات قبل و بعد از خرید، به خدمات رسانی مشغولیم!

همچنین بخوانید:   پل شیشه ای در چین، رکوردهای گردشگری را می زند

مجموعه مثبت سبز تحت نظارت موسس داروخانه دکتر حق نژاد و با استفاده از مشاورین مجرب داروساز در بستر داروخانه، با مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تمامی محصولات موردنیاز در حوزه زیبایی و سلامت، آرایشی و بهداشتی، مادر و کودک، مکمل‌ها، تجهیزات پزشکی و… در تمامی گروه‌ها را در دسته بندی هایی شفاف برای جست و جویی راحت، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در ویترین نگاه شما عزیزان قرار داده است.

به سهولت یک کلیک می توانید اقلام موردنیاز خود و اطرافیانتان را به ما سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسانیم، همچنین گفتنی است، مجله پزشکی مثبت سبز خود به سوالات وابهامات ذهن شما در قالب مقالاتی علمی، پاسخ گفته و بر دامنه اطلاعات روزانه شما می‌افزاید.
ضرورت استفاده از ضد آفتاب
نور آفتاب در عین دارا بودن فواید و مزایای بسیار، دشمن اصلی پوست انسان می‌باشد در این مطلب با مثبت مگ همراه باشید تا درباره فواید و ضرورت استفاده از ضد آفتاب بیشتر بدانید. قبل از شرح مزایای ضد آفتاب لازم است بدانید اشعه‌هایی که از خورشید به سمت زمین تابیده می‌شوند شامل نور قابل رویت، اشعه مادون قرمز و اشعه فرا بنفش می‌باشند، در این میان اشعه فرا بنفش اصلی‌ترین عامل آسیب رسان به پوست می‌باشد و خود از طول موج‌های متفاوتی تشکیل شده است، و نوع UVA و UVB از مهم‌ترین و آسیب‌رسان‌ترین آنها هستند.

نوع B اشعه فرابنفش نمی‌تواند از شیشه عبور کند، در نتیجه در زمان بسته بودن پنجره توسط شیشه جذب شده و وارد اتاق نمی‌شود، نوع A  فرابنفش از طول موج بیشتری برخوردار است و توانایی نفوذ از شیشه و همچنین نواحی عمقی‌تر پوست را دارد، هر دو این طول موج‌ها با عبور از لایه‌های پوست و شکستن کلاژن، ساخت رادیکال‌های آزاد و مهار مکانیسم‌های ترمیم کننده پوست، می‌توانند باعث ایجاد لک، بروز سرطان‌های پوست، پیدایش چین و چروک و پیری زود رس گردند.

همچنین بخوانید:   برای پیشگیری از کرونا ماسک دریچه دار یا ساده؟

انواع ضد آفتاب

ضد آفتاب‌ها بر اساس محتویات از دو نوع فیزیکی و شیمیایی تشکلیل شده‌اند، ضد آفتاب‌های فیزیکی حاوی موادی نظیر اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هستند و توانایی بازگرداندن و منعکس کردن نور خورشید را دارند، این نوع مواد فیزیکی عمدتا برای کودکان و بانوان باردار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ضد آفتاب شیمیایی حاوی موادی مانند سالیسیلات‌ها و سینامات‌ها می‌باشند، که با ایجاد واکنش و جذب نور خورشید مانع رسیدن آن به لایه زیرین پوست می‌شوند.

طریقه و زمان صحیح مصرف ضد آفتاب

SPF به معنی عامل حفاظت کننده در برابر آفتاب مخفف کلمه Sun Protection factor می‌باشد. ضد آفتاب‌ها از SPF 2 وجود دارند تا ۶۰ و به بالا، برای شرح اهمیت بیشتر استفاده از ضد آفتاب لازم است بدانید، اگر در یک روز از ضد آفتاب استفاده نکنید و بعد از ۲۰ دقیقه در آفتاب بمانید ناحیه‌ای که در معرض تابش نور خورشید قرار می‌گیرد، سریعا دچار سوختگی می‌شود، حال با استفاده از ضد آفتاب مثلا SPF 15 شما بعد از گذشت زمان ۱۵*۲۰ دچار همان آفتاب سوختگی خواهید شد.

در صورت امکان از کرمی ‌استفاده کنید که میزان SPF آن بین ۳۰ تا ۵۰ باشد، زیرا دراثر عواملی مثل تعریق، شستشو و پاک کردن اثر آن از بین خواهد رفت و فیلترها به تدریج در برابر نورخورشید تخریب می‌شوند، و از عیار حفاظتی ضدآفتاب کاسته می‌شود. کرم ضد آفتاب را در حدود ۳۰ دقیقه قبل از بیرون رفتن از منزل به کلیه نواحی که در معرض آفتاب قرار دارد بمالید. بیشترین زمان وجود امواج مضر اشعه فرابنفش در ساعات ۱۰ صبح الی ۴ بعد ازظهر در فصل‌های گرم بوده و با بیشتر شدن ارتفاع از سطح دریا و نزدیک بودن به مدار استوا قوی‌تر خواهد شد و همچنین سطوحی مانند برف، شیشه، آب، چمن و شن موجب افزایش انعکاس این امواج خواهند شد.

همچنین بخوانید:   گیفت کارت

توصیه

کرم های ضد آفتاب حتی در فصل پاییز و زمستان هم باید مورد استفاده قرار گیرند، زیرا اشعه فرابنفش خورشید هنگام سایه و سرمای هوا نیز وجود دارند.

این مطلب دارد ۳ نظر

  1. مینا یاسینی گفت:

    ممنون مقاله ی خوبی بود

  2. مجتبی گفت:

    من چندساله که کرم های ضدافتاب تهیه میکنم

  3. سمیرا گفت:

    بهترین برند برای کرم های ضدافتاب چی هست؟ لطفا راهنمایی کنید

یک نظر بدهید