برای کاهش وزن این نوشیدنی ها را از دست ندهید!

خیلی عالی می‌شد اگر یک راه حل جادویی برای کاهش وزن وجود داشت، اینطور نیست؟ البته هیچ راه حل جادویی وجود ندارد اما راه حل‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید با کمک آنها بدن‌تان را سم زدایی کنید تا سم‌هایی را که عامل عوارضی چون مشکلات گوارشی، نفخ، یبوست و … هستند از بدن‌تان خارج کنید. یکی از این راهها، نوشیدنی‌های سم زدا هستند که می‌توانید در خانه آنها را تهیه کرده و از فواید بیشمار آنها نیز بهره مند شوید.

یک چای سم زدا برای صبح
اگر به دنبال یک نوشیدنی مناسب برای پاکسازی بدن‌تان و کاهش وزن هستید بهتر است دمنوش سرکه سیب را امتحان کنید. چیزهایی که به آن نیاز دارید شامل، یک فنجان آب گرم، ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب، ۲ قاشق غذاخوری آبلیمو، یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری دارچین و ذره‌ای فلفل کاین است. تمام مواد را با هم ترکیب کرده و بنوشید!

دمنوش سرکه سیب برای کاهش وزن مفید است

سیر و عسل
فکر می‌کنید یک نوشیدنی سم زدا نمی‌تواند خوشمزه باشد؟ اشتباه می‌کنید! ترکیب عسل و زنجبیل نه تنها طعم فوق العاده‌ای دارد بلکه برای پاکسازی بدن هم عالی است. ۲ فنجان آب، آب ِ نصف یک عدد لیموترش، ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری سرکه سیب بکر، ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری عسل خام و یک حبه متوسط سیر که خرد شده. تمام مواد را در شیشه‌ای دهان گشاد ریخته و خوب تکان دهید و در طول روز این معجون را بنوشید.

ترکیب عسل و زنجبیل برای پاکسازی بدن و کاهش وزن است

همچنین بخوانید:   کالری خورشت به چقدر است؟

اسموتی سبز با دانه‌ی چیا
اگر نوشیدنی‌های سم زدا را دوست ندارید، اسموتی سم زدا را امتحان کنید. این اسموتی، ترکیبات خوشمزه‌ای دارد که به طور طبیعی بدن‌تان را پاکسازی می‌کند. یک فنجان اسفناج، یک فنجان شیر بادام شیرین نشده، یک فنجان تکه‌های منجمد آناناس، یک عدد موز و یک قاشق غذاخوری دانه‌ی چیا. تمام مواد را در مخلوط کن ترکیب کنید تا اسموتی درست شود. اگر ترکیب‌ به دست آمده خیلی غلیظ شد، شیر بادام بیشتری به آن اضافه کنید.

برای کاهش وزن اسموتی سبز با دانه‌ی چیا مصرف کنید

 

خیار و لیمو
این نوشیدنی سم زدا هم طعم بسیار خوشایندی درد. دو کیلوگرم خیار را پوست بگیرید (اگر از نوع ارگانیک است لازم نیست پوست خیار را جدا کنید) و خرد کنید، ۲ فنجان آبلیموی تازه گرفته شده، ۸ فنجان آب، دو سوم فنجان عسل خام و ۱۲ تکه یخ.

خیارهای خرد شده را همراه با یک تا دو فنجان آب در مخلوط کن بریزید و بعد از میکس کردن، از صافی رد کنید و آب خیار را در یک پارچ بریزید، تکه‌های یخ را به آن اضافه کنید و سپس یک و یک دوم فنجان آب را به جوش بیاورید و بعد عسل را به آن اضافه کرده و حل کنید. این ترکیب را همراه با آبلیمو روی آب خیار و تکه‌های یخ بریزید، بنوشید و لذت ببرید.

نوشیدنی  خیار و لیمو برای کاهش وزن بسیار مفید است

یک نوشیدنی سبز
سبزیجات برای پاکسازی بدن بسیار عالی هستند. چیزهایی که به آن نیاز دارید؛ ۳ عدد هویج، ۳ عدد برگ کلم برگ، ۲ عدد ساقه‌ی کرفس، ۲ عدد چغندر، یک عدد شلغم، نصف یک دسته اسفناج خرد شده، نصف یک دسته جعفری، نصف یک عدد پیاز و دو حبه سیر. تمام مواد را در مخلوط کن ریخته و همراه با آب میکس کنید.

همچنین بخوانید:   کالری پای سیب چقدر است؟

سبزیجات برای پاکسازی بدن بسیار عالی هستند

 

کران بری (میوه‌ای شبیه ذغال اخته)
یک نوشیدنی سم زدای بسیار خوب دیگر می‌خواهید؟ کران بری سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین C و منگنز است که می‌تواند به پاکسازی بدن کمک کرده و از آن محافظت کند. آب کران بری، آب، پکتین سیب (تفاله‌ی سیب) و پوست دانه اسفرزه (فیبر پسیلیوم). یک بخش آب کران بری را با چهار بخش آب، یک قاشق غذاخوری فیبر پسیلیوم و یک قاشق غذاخوری پکتین سیب ترکیب کرده و بنوشید.

کران بری سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین C و منگنز است که می‌تواند به پاکسازی بدن کمک کند

چای سبز
یک نوشیدنی سم زدای بسیار خوب دیگر هم در کابینت آشپزخانه‌ی شما حاضر است. چای سبز غنی از آنتی اکسیدان‌های سم زدا، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که می‌تواند بدن را به خوبی پاکسازی کند.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید