پوست های آکنه ای را با این روشها درمان کنید

برخی افراد از وجود لک ها قهوه ای رنگ بر روی پوستشان رنج زیادی می برند.این لک ها اغلب به دلیل قرار گرفتن در معرض نور آفتاب ایجاد می شوند.
لک های قهوه ای رنگ بر روی قسمت هایی از پوست شما که در معرض نور خورشید هستند، مانند پوست صورت، پشت، گردن، سینه، شانه و دست ها ایجاد می شوند.

یک متخصص پوست و مو گفت: کسانی که پوست آکنه ای دارند،باید از صابون های اسیدی استفاده کنند ریرا استفاده از این نوع صابون، تا حدودی به درمانشان کمک می کند.

دکتر امیری، متخصص پوست و مو با اشاره به نکاتی درباره شستشوی پوست افزود: صابون ها ترکیبات قلیایی هستند و پوست نیز حاوی PH اسیدی است. بنابراین، استفاده بیش از حد از صابون می تواند محرک باشد به خصوص برای کسانی که پوست های خشک دارند.

وی ادامه داد: کسانی که پوست چرب دارند استفاده از صابون برای یک یا دوبار در روز برایشان منعی ندارد.

این متخصص پوست و مو در ادامه بیان کرد: بعضی از صابون ها هستند که خنثی هستند یعنی ترکیبات قلیایی ندارند و پوست را تحریک و خشک نمی کنند.

وی تاکید کرد: توصیه می کنیم کسانی که پوست خشک یا آلرژیک دارند از شوینده های غیرصابونی استفاده کنند و بعد از شستشو حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. این افراد برای پاک کردن مواد آرایشی حتما از شیرپاک کن استفاده کنند.

امیری در پایان اظهارداشت: کسانی که پوست آکنه ای دارند از صابون های اسیدی باید استفاده کنند. استفاده از این نوع صابون، تا حدودی به درمانشان کمک می کند.

همچنین بخوانید:   با نرم کننده های طبیعی موهایتان آشنا شوید..!

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید