معرفی کلینیک زیبایی آلما رشت

آیا می خواهید به معنی واقعی پوستی سالم و درخشان داشته باشید ؟ آیا می خواهید مراقبت از پوست تخصصی را تجربه کنید ؟ آیا می خواهید نتایجی قابل اعتماد از خدمات پوست ، مو و زیبایی و جوانسازی پوست داشته باشید ؟ در ادامه با ما همراه باشید.

کلینیک زیبایی آلما رشت منظریه

کلینیک زیبایی آلما رشت در تبدیل آرزوهای مراقبت از پوست و زیبایی شما به واقعیت حرفه ای عمل می کند و در این راه از بهترین پزشکان و کارشناسان زیبایی بهره می گیرد. بدین جهت کارشناسان پوست و درمانگران زیبایی با تجربه و ماهر کلینیک زیبایی آلما تمامی آموزشهای مربوط به مراقبت از پوست و مو را دیده و مدارک مربوطه را کسب کرده اند و در زیر نظر پزشک فعالیت خود را انجام می دهند.

متخصص زیبایی و پزشک کلینیک زیبایی آلما در ابتدا با شما مشاوره کرده و برنامه های درمانی متناسب با پوست شما را بطور اختصاصی ارائه می دهند و در این میان از آخرین روشهای مراقبت از پوست و مو و جدیدترین دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست و بهترین برندهای تزریقی و ماسکهای زیبایی استفاده می کنند. همچنین در درمان های پیشرفته از جدیدترین استانداردهای زیبایی استفاده کرده و از جوانسازی پوست تا درمانهای ضد پیری به منظور دستیابی به پوستی بی عیب و نقص و بدست آوردن درخشش جوانی را تضمین می کند.

کلینیک زیبایی آلما علاوه بر خدمات پوست و جوانسازی و احیا پوست می تواند پناهگاهی برای آرامش و شادابی شما باشد چرا که وقتی به کلینیک آلما وارد می شوید تمامی فشارهای دنیای پر هیاهو از ذهن شما دور می شود و شما با درمان های پیشرفته زیبایی می توانید علاوه بر تغذیه پوست ، احساس طراوت و شادابی خود را احیا کنید. ازین رو رویکرد متخصصین کلینیک زیبایی آلما نه تنها تقویت زیبایی پوست و چهره است ، بلکه ارتقا احساس خوب و آرامش درونی شما نیز می باشد.

از آنجا که نیازهای پوستی و نگرانی های هر شخص منحصر به فرد است لذا در کلینیک زیبایی آلما نیازهای مراقبت از پوست هر فرد بررسی می شود و سپس راه حل ها و روشهای درمانی مراقبت از پوست مناسب شما پیشنهاد می گردد و در صورت توافق شما انجام می شود. بدین معنا که اگر به دنبال درمان لکه های تیره ، بهبود بافت پوست ، درمان آکنه و … باشید ، کارشناسان زیبایی و پزشکان کلینیک زیبایی آلما یک پکیج سفارشی که فقط برای شما طراحی شده ، توصیه می کنند تا اهداف زیبایی شما برآورده شود.

در کلینیک زیبایی آلما رشت رضایت مشتری در اولویت است و تلاش ما در این است که خدمات زیبایی و جوانسازی پوست بی نظیری به شما ارائه دهیم و بدین جهت از بهترین پرسنل ، متخصصین زیبایی و پزشکان مجرب در این کلینیک استفاده می کنیم تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهند و به شما حس راحتی ، آرامش و زیبایی توامان چهره و درون را القا کنند.

خدمات کلینیک زیبایی آلما رشت

خدمات لیزر موهای زائد ، خدمات پوست شامل پاکسازی پوست ، کربوکسی تراپی پوست ، اسیدتراپی پوست ، آنزیم تراپی پوست ، خدمات جوانسازی پوست بصورت درمانی و با دستگاه شامل هایفوتراپی ، آراف تراپی ، میکرونیلدینگ ، خدمات جوانسازی پوست تزریقی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، مزوژل پروفایلو ، مزوژل جالپرو ، خدمات مو شامل مزوتراپی مو و فیلر مو می باشد.

نتایجی که می توانید از مراجعه به کلینیک زیبایی آلما رشت بگیرید :

رفع موهای زائد با لیزر از جمله پرطرفدارترین خدماتی است که در همه کلینیک های زیبایی ارائه می شود و لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی آلما رشت به دلیل استفاده از اپراتور لیزر ماهر و دستگاه لیزر الکس دایود که شامل سه طول موج الکس و دایود و اندیاگ مناسب برای همه انواع پوست و مجهز به خنک کننده قوی می باشد و عموم مراجعین به کلینیک آلما از انجام لیزر موهای زائد رضایت کامل دارند.

رفع جوش و آکنه ، کنترل چربی پوست یا درمان خشکی پوست و … با انواع پکیج های پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی آلما امکانپذیر است. کم و بیش خیلی ها با آکنه و انواع جوش سرسیاه و سرسفید مواجه هستند و یا بسیاری با ورود به سن ۴۰ سالگی کم کم با خشک شدن پوست رو به رو می شوند که راه حل این مشکلات پوستی در گرو انواع روشهای پاکسازی پوست ، استفاده از انواع دستگاه ها و ماسک های مناسب برای حل این مشکلات می باشد.

بعنوان مثال آنزیم تراپی پوست تکنیکی جدید با استفاده از آنزیم های طبیعی برای جوان کردن پوست به مانند جوان سالم می باشد. افزون بر این کربوکسی تراپی پوست راهکاری برای رفع جوش و آکنه با استفاده از ماسک و ژل گاز CO2 می باشد و یا هیدرودرمی پوست که در آن به آبرسانی عمقی پوستهای خشک و حساس پرداخته می شود.

به منظور جوانسازی پوست بصورت درمانی می توانید از روش هایفوتراپی کلینیک زیبایی آلما رشت استفاده کنید که باعث لیفت صورت ، رفع چین و چروک و درمان شلی و افتادگی پوست و در نتیجه جوانسازی پوست می گردد. در هایفوتراپی بهترین و جدیدترین دستگاه هایفو بکار گرفته می شود که نتایج عالی و با ماندگاری بالا دارد و اگرچه نتایج هایفوتراپی به دلیل درمانی بودن پس از دو تا سه ماه پس از تولید پروتئین کلاژن در پوست مشهود است اما ماندگاری آن یکسال و در برخی تا حدود دو یا سه سال می باشد که درمانهای نگهدارنده پس از آن توصیه می شود.

تزریق ژل و بوتاکس به جهت جوانسازی پوست از دیگر خدمات کلینیک زیبایی آلما می باشد که در آن پزشکان متبحر از بهترین برندها دارای تاییدیه سازمان FDA امریکا ، در محیطی کاملا استریل اقدام به تزریق می نمایند چرا که در صورت عدم استفاده از برندهای دارای تاییدیه از این سازمان و یا استفاده از ژل های ۱۰ سی سی و بوتاکس های نا مرغوب ، تزریق ژل و بوتاکس با عوارض جانبی نامطلوبی همراه خواهد بود. بنابراین در صورت مراجعه به هر کلینیکی قبل از تزریق ژل یا بوتاکس از معتبر بودن برند تزریقی اطلاع حاصل کنید.

راه های ارتباطی با کلینیک زیبایی آلما رشت

شماره تماس : ۰۱۳۳۲۰۰۶۲۹۵ – ۰۱۳۳۲۶۲۱۹۶ – ۰۹۱۲۵۳۹۶۴۷۸

برای آگاهی از تخفیفات و جشنواره های مختلف کلینیک زیبایی آلما می توانید به پیج اینستاگرامی @clinic.zibai.alma سری بزنید.

سایت : almask.ir

آدرس : رشت منظریه – چهارراه ولیعصر – ساختمان کریم – طبقه ۵ واحد ۱۲

بعنوان سخن پایانی ، با در نظر گرفتن تمامی روشهای زیبایی و جوانسازی پوست می توانیم به شما اطمینان دهیم که ارزشهای اصلی کلینیک زیبایی آلما رشت شامل تجربه ، تخصص و اعتماد همیشه پا برجا خواهد ماند.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید