فیلم های طنز تابستان ۱۳۹۸

سینما همواره یکی از محبوب ترین سرگرمی ها در بین ایرانی ها است و هر کسی که بتواند این تجربه را به صورت ماهانه داشته باشد قطعا به رشد ذهنی و همین طور خلاقیت خوبی می رسد، همین طور آرامشی که با دیدن یک فیلم بدست می آید و ما را از شرایط سخت خارج می کند می تواند دلایل علمی گسترده ای داشته باشد.

فیلم های سینمایی ایرانی نیز در طول چند سال اخیر با رشد تولید عظیمی روبرو بوده اند و تقریبا هر ماه شاهد حضور سینمایی های جدید در گیشه های بلیط فروشی هستیم.

در حال حاضر نیز امکان تهیه بلیط به صورت آنلاین وجود دارد و شما می توانید از چند روز قبل بلیط فیلم مورد نظر و همین طور سینما و البته زمان و ساعت را انتخاب و در نهایت با استفاده از کارت های اعتباری بانکی پرداخت را انجام دهید.

در ادامه به معرفی چند فیلم طنز ایرانی که در تابستان ۹۸ در سالن های سینما در حال پخش می باشند یا اخیرا چخش آنها به اتمام رسیده است می پردازیم

۱ – فیلم ایکس لارج

فیلم ایکس لارج یکی از جدید ترین ساخته های سینمای ایران است که محصول سال ۱۳۹۷ شمسی بوده و در داخل کشورمان تولید شده.

می توان گفت که یک بار دیگر محسن توکلی در سینما با ژانر کمدی موفق عمل کرده و با گردهمایی بازیگران محبوب این سبک حالا همه چیز تکمیل شده است

۲ – فیلم تگزاس ۲

ادامه ی داستان در مورد تگزاس ۱ است

پس از ماجراهای قسمت اول تگزاس ساسان ( سام درخشانی ) به همراه بهرام ( پژمان جمشیدی ) و آلیس ( گابریلا پتری ) به ایران برمی گردند.

پدر بهرام آقا بابک ( مهدی هاشمی ) و مادر ساسان سوری جون ( ژاله صامتی ) به دنبال آنها می‌آیند، اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند. بهرام با یک اشتباه جدید دلارهای خود در چمدان جاساز کرده، چمدان جا به‌ جا می‌شود، آدم‌های کارلوس به سراغ آنها می‌آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجراهای جدیدی می‌شوند …..

۳ – فیلم سامورایی در برلین

سامورایی در برلین فیلمی در ژانر کمدی , به کارگردانی و نویسندگی مهدی نادری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری محصول سال ۱۳۹۷ است .داستان فیلم در مورد سه شخصیت اصلی و کاملا کند ذهن فیلم (حمید فرخ نژاد، امیر مهدی ژوله و میر طاهر مظلومی) میباشد. که در شهر پیگیر پاس کردن چک های بی محل میباشند و طی داستانی پیچیده که در مورد یک قطع زمین میباشند به برلین سفر میکنند . حمید فرخ نژاد(درنقش سامورایی) که با بازی در ژانر طنز بارها مورد تحسین قرار گرفته است. در این فیلم نقش جمشید سامورایی را بازی میکند ….

۴ – فیلم کلمبوس

کلمبوس فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی ساخته سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است.

خلاصه داستان فیلم کلمبوس : در این روزهای سرد، در این روزهای سخت، بروم یا بمانم؟!

بازیگران فیلم کلمبوس : فرهاد اصلانی – سعید پورصمیمی – شبنم مقدمی – هانیه توسلی – مجید صالحی

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید