کاشت ابرو در مشهد + سایر خدمات پوست در کلینیک سلامت ایده آل

کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو در مشهد چه کسانی هستند؟

 کاشت ابرو در مشهد جراحی زیبایی است که در آن با استفاده از روش های مختلف ابروهای باریک یا کم‌ پشت یا طبیعی را با ابروهایی با فرم و حجم بهتر جایگزین می‌کنند. چشم و ابرو جزئی از اعضای صورت هستند که در زیبا بودن یا نبودن چهره نقش پررنگی دارند؛ بنابراین زیبایی آن می تواند در زیبایی کل چهره تاثیرگذار باشد.

انجام کاشت ابرو به افرادی که بر اثر بیماری های ژنتیکی، صدمات یا برداشتن زیاد آن، ابروی کمتری دارند، کمک بسیاری می‌کند. البته کاشت ابرو در مشهد فقط برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند، کاربرد ندارد و برای کسانی که می‌خواهند شکل و فرم ابروهایشان را بهبود ببخشند هم می تواند مفید باشد.

انجام کاشت ابرو در کلینیک سلامت ایده آل مشهد
کاشت ابرو مشهد در کلینیک سلامت ایده آل

به طور کلی افرادی که ابروهای ناهمگون، کم‌مو یا پراکنده دارند یا می‌خواهند شکل و حالت ابروهای خود را تغییر دهند، می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند. بهتر است تا قبل از تصمیم گیری درباره انجام این جراحی زیبایی با پزشک متخصص مشورت کنید و نکات مهم مانند سابقه بیماری، داروهای مصرفی و مشکلات احتمالی پس از جراحی را با وی مطرح کنید.

آیا کاشت ابرو در مشهد همیشگی است یا نیاز به تکرار دارد؟

خوشبختانه کاشت ابرو نسبت به سایر روش‌های اصلاح یا ترمیم ابرو ماندگاری بیشتری دارد. برخلاف روش‌های دیگر مانند تتو یا میکرو، کاشت ابرو با استفاده از پیوند موهای طبیعی یا موهای مصنوعی انجام می شود و به دلیل اینکه موهای کاشت شده به ریشه های مویی که به صورت طبیعی در ابرو وجود دارند، متصل می‌شوند، نسبت به روش‌های دیگر ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

با این حال مدت ماندگاری کاشت ابرو در مشهد یا هر کجای دیگر به عوامل مختلفی مانند نوع پیوند مو، روش کاشت، نوع پوست و عواملی دیگری مانند میزان در معرض خورشید بودن، تعرق و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی وابسته است.

در برخی موارد ممکن است برای حفظ شکل و جلوگیری از تغییر شکل ابرو، لازم باشد پس از چندین ماه، پیوند موهای ابرو دوباره انجام شود. با این اوصاف می توان گفت که مدت زمان ماندگاری کاشت ابرو در مشهد بستگی به شرایط خاص هر فرد دارد و در برخی موارد ممکن است به تکرار نیاز داشته باشد.

انجام کاشت ابرو در مشهد
مراحل انجام کاشت ابرو در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

درمان های بوتاکس و هایفوتراپی چگونه باعث جوان سازی پوست می شوند؟

باید دانست که تمام زیبایی چهره به چشم و ابرو  نیست و سلامت پوست هم می تواند چهره شما را زیبا و جوان‌تر نشان دهد. از روش های موثر جهت ترمیم و زیبا سازی پوست می توان به بوتاکس و هایفوتراپی اشاره کرد که هر یک از آن ها بنا به تشخیص پزشک برای افراد انجام می شود. در ادامه توضیح مختصری در رابطه با هر یک از این روش ها داده می شود:

۱.بوتاکس

بوتاکس یک نوع درمان غیرجراحی است که به کمک سمی به نام بوتولینوم تولید می‌شود. برای کاهش چین و چروک صورت و همچنین درمان بیماری‌های مختلف مانند میگرن، بلفارواسپاسم، اسپاسم مری و … به کار می‌رود. بوتاکس با مسدود کردن عصب‌هایی که مسئول انقباض عضلات هستند، باعث کاهش انقباض موضعی عضلات و در نتیجه کاهش چین و چروک صورت می‌شود.

اگر از بابت هزینه های آن نگران هستید، باید گفت بوتاکس از درمان های نسبتا ارزان یا به عبارت بهتر مقرون به صرفه محسوب می شود. بهنوعی می توان گفت که قیمت بوتاکس نسبت به میزان اثردهی آن به صرفه است.  هزینه بوتاکس در مشهد در مرداد ماه ۱۴۰۲ هر جلسه از ۳۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان بنا به ناحیه تزریق و نوع برند مورد استفاده متغیر خواهد بود، در حالیکه قیمت هایفو تراپی بیشتر از این مقدار است که در ادامه به آن اشاره می شود. این قیمت ها مختص کلینیک سلامت ایده آل در مشهد می باشد.

بوتاکس در مشهد توضیح
نمونه کار بوتاکس انجام شده در مشهد

۲.هایفوتراپی

یک روش درمانی غیرجراحی است که از امواج فوق صوت برای ایجاد گرما در بافت‌های زیرین پوست برای تحریک تولید کلاژن و الاستین استفاده می‌کند. این روش به عنوان یکی از روش‌های تجدید پوست و درمان چین و چروک صورت و گردن، بدون نیاز به برش و خونریزی به کار می رود. هایفوتراپی باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود و در نتیجه چین و چروک صورت تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

هایفوتراپی در مشهد
انجام هایفوتراپی در مشهد

تفاوت بوتاکس و هایفوتراپی درچیست؟

بوتاکس و هایفوتراپی دو روش متفاوت درمانی هستند که برای رفع چین و چروک صورت و سایر نواحی بدن استفاده می‌شوند، اما تفاوت‌هایی هم دارند. با مقایسه این دو روش می توان به این نتیجه رسید که بوتاکس به صورت موقت عمل می کند و به مرور زمان اثر آن کاهش می‌یابد، در حالی که هایفوتراپی باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود که اثری دائمی بر روی پوست ایجاد می کند. همچنین بوتاکس برای کاهش چروک‌هایی که به دلیل انقباض عضلات ایجاد می‌شوند موثر است، در حالی که هایفوتراپی برای کاهش چین‌ها و چروک‌هایی که به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست ایجاد می‌شوند، مفید خواهد بود.

از آنجایی که درمان هایفوتراپی برای پوست هایی است که آسیب دیده اند، پزشک زمان بیشتری را برای آن صرف می کند و در نتیجه قیمت این درمان می تواند بیشتر از درمان هایی مانند بوتاکس باشد. هزینه هایفوتراپی در مشهد  برای هر جلسه ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود. اگرچه ممکن است قیمت هایفوتراپی برای برخی افراد سنگین باشد، اما این نکته را هم فراموش نکنید که اثرات ماندگارتری دارد و معمولا برای افرادی توصیه می شود که پوست بسیار آسیب دیده‌ای دارند.

 آیا انجام هایفوتراپی یا بوتاکس برای کاهش چین و چروک در دوران بارداری مناسب است؟

در دوران بارداری بهتر است از هر دو روش هایفوتراپی و بوتاکس خودداری کنید. چین و چروک های پوست در دوران بارداری ممکن است ناشی از تغییرات هورمونی و نگرانی های روانی باشند و این تغییرات خودبه‌خود پس از زایمان کاهش می‌یابند.

علاوه بر این، اطلاعات کافی در مورد صحت ایمنی استفاده از این روش ها در دوران بارداری وجود ندارد و ممکن است برای جنین و مادر آسیب‌هایی به همراه داشته باشد. بهتر است از انجام هایفوتراپی و بوتاکس در دوران بارداری خودداری کنید و پس از زایمان، با پزشک خود در مورد روش‌های مناسب جوان سازی پوست مشورت کنید.

خدمات برتر پوست و مو در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

کلینیک سلامت ایده آل در مشهد
خدمات پوست و مو در کلینیک سلامت ایده آل مشهد

داشتن ابروهایی همگون و پر پشت می تواند زیبایی چهره را دو چندان کند. اگر به هر دلیلی زیبایی ابروهای کم پشت دارید یا می خواهید ابروهای شما از آنچه هست، زیباتر و حجیم تر باشد، کاشت ابرو در مشهد پیشنهاد ما به شما است. شاید در نظر برخی کاشت مو یا ابرو یک فرآیند پیچیده و سخت به نظر برسد، اما باید گفت کاشت ابرو نسبت به سایر روش ها، اثرات ماندگارتر و بهتری را در دراز مدت برای افراد خواهد داشت.

مراجعه به مرکزی مطمئن می تواند نتایج شگفت انگیزی را برای شما به همراه داشته باشد و نگرانی شما را از عوارض بعد از آن به حداقل ممکن کاهش دهد تا داستان «اومد ابروش درست کنه، زد چشمشو کور کرد» برای شما پیش نیاید.

در کنار خدمات کاشت مو و ابرو و ریش، کلینیک پوست و مو سلامت ایده آل در مشهد با در اختیار داشتن متخصصان پوست و مو برتر می تواند سلامت و زیبایی پوست چهره شما را هم با انجام خدمات بوتاکس، هایفوتراپی و… تضمین می کند.

“در کلینیک سلامت ایده آل که مورد تایید کارشناسان مدویکا می باشد شما می توانید این خدمت را تحت نظارت بهترین متخصصان و توسط تکنسین مجرب و حرفه ای کاشت ابرو مشهد؛ تنها به ازای پرداخت هزینه معقول و مناسب در یک مرحله، بدون ذره ای عوارض و کاملا ضمانت شده دریافت کنید.”

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید