تامین امنیت خانه با پکیج دزدگیر هوشمند مستر اسمارت و Ansee

ایمنی عصر دیجیتال با دزدگیر هوشمند

اولین نیاز هر خانه‌ای امنیت و آسایش است . حتی اگر در محله‌ای امن و آرام زندگی می‌کنید و قرار باشد بیش از یک هفته از خانه دور باشید داشتن آشنایی در خانه خیالتان را راحت خواهد کرد که همه‌چیز مرتب است . دزدگیر هوشمند همان آشنای مطمئنی است که می‌توان از آن در هر ساعت شبانه‌روز سراغ خانه را گرفت وضعیت را بررسی کرد و جز به شما به هیچ کس دیگری پاسخ نمی‌دهد . هیچ ‌گاه خواب نمی‌ماند . هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کند . حتی اگر برق خانه قطع شود دارای باتری است که برای چنین مواردی روشن بماند . این رزوها هوشمند سازی برای حفظ ایمنی مکان‌ های مسکونی و تجاری به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است .

دزدگیر هوشمند با تلفن همراه شما کار می‌کند

راه ارتباطی با دزدگیر منزل تلفن همراه شماست ؛ با تلفن همراهتان دزدگیر هوشمند اجازه عبور و مرور به شما می‌دهد و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشید از طریق تلفن همراه به شما اطلاع داده می‎شود . این ارتباط از طریق اینترنت میسر خواهد بود . بنابراین در هر کجا که باشید کافیست به اینترنت متصل شوید تا از وضعیت خانه اطلاع حاصل کنید .

هوشمندسازی ورودی ‌ها و خروجی ‌های منزل با سنسور درب و پنجره

علاوه بر درب اصلی خانه که از آن وارد یا خارج می‌شوید ، بالکن و پنجره ‌ها نیز می‌تواند تهدیدی برای امنیت خانه باشد . در بسیاری از موارد خصوصا در طبقات اول چاره کار را در نصب انواع حفاظ‌ فلزی می‌بینند . حفاظ‌ هایی که نمی‌توان صد در صد به آن‌ اعتماد کرد و علاوه بر این نمای بیرون را از شما می‌گیرد . در صورتی که بخواهید از امنیت پنجره‌ها و درب‌ها خانه اطلاع داشته باشید کافیست منزل را به سیستم‌های هوشمند متصل کنید که دارای سنسور درب و پنجره باشند .  دزدگیر هوشمند در صورتی که کسی بخواهد از پنجره عبور کند فعال شده و هشدار لازم را به شما می‌دهد. این سیستم به نحوی طراحی شده است عبور از پنجره را تشخیص داده و به تلفن همراه شما اطلاع می‌دهد .

زمانی که از خانه دور هستید چشمان هوشمند خانه را زیر نظر دارند

زمانی که از خانه دور می‌شوید سیستم کنترل از راه دور سیستم دزدگیر  هوشمند را فعال می‌کنید . این سیستم هر حرکت غیرمنتظره‌ای را در نبود شما تشخیص می‌دهد و هشدار لازم را برای شما ارسال می‌کند . حتی حرکت حیوانات را نیز می‌توان با این سیستم رصد کرد . در صورتی‎‌که مجبور باشید فرزند خود را برای چند ساعتی در خانه تنها رها کنید این سیستم به شما کمک می‌کند که تا حد زیادی خیالتان از بابت امنیت او راحت باشد .

هوشمند سازی منزل تنها محدود به دزدگیر نمی‌شود

آنچه به عنوان دزدگیر هوشمند در خانه‌ها شناخته می‌شود تنها کاربردهای یک دزدگیر معمولی نیست . این سیستم‌ها به انواع ارتعاش‌هایی که بر اثر شکستن شیشه به وجود می‌ایند نیز حساس هستند . در مواردی این سیستم‌ها توانایی شناسایی نشت آب ( سنسور نشت آب ) در زمان خروج شما از خانه را دارد . حتی برخی از سیستم‌های هوشمند امکان سنجش میزان مونوکسید کربن را نیز به شما خواهد داد . علاوه بر این‌ موارد دزدگیرهای هوشمندی وجود دارند که همراه با تصویربرداری از خانه به صورت آنلاین به شما اطلاعات محل زندگیتان را ارسال می‌کند . جهت خرید و یا مشاوره با کارشناسان شرکت خانه هوشمند گیلسا می توانید با ما در تماس باشید .

وب سایت شرکت خانه هوشمند گیلسا : www.gilsa.ir

شماره های تماس با شرکت : ۰۲۱ – ۲۲۱۴۱۵۹۰ – ۹۱

آدرس : تهران – سعادت آباد – ابتدای شهرک مخابرات – ابتدای بلوار پیام – خیابان پیوند
پیوند ششم – پلاک ۲۰ – واحد ۲

==============================================

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید