علائم ویروس کرونا در تابستان چه هستند؟

بر اساس اخبار جدید، ویروس کرونا، در فصل تابستان دسته ای از علائم را دارد که در ادامه از زبان مسعود مردانی بیان خواهد شد. با ما همراه باشید.

طبق اخبار جدید، مسعود مردانی عضو کمیته کشوری کرونا با اشاره به بروز علائم گوارشی با شروع فصل گرما به عنوان یکی از علائم بیماری کرونا اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج استخراج شده یکی از مشکلات بیماران مبتلا به کرونا مسائل گوارشی است به طوری که در ۳۰ درصد از بیماران، آنها گرفتار مشکلات دستگاه گوارشی مانند اسهال ، تهوع، استفراغ ، بی اشتهایی و درد شکم می شوند.

وی همچنین افزود: در فصل تابستان به علت افزایش تحرک کودکان و نوجوانان احتمال انتقال ویروس کرونا از افراد آلوده به کودکان به دلیل تردد زیاد در سطح شهر و محیط بیرون از خانه افزایش پیدا می کند؛ میزان بروز تهوع و استفراغ در بین افراد در تابستان بیشتر از سایر ماه های سال است.

مردانی در پایان تصریح کرد:اسهال، استفراغ همراه باتب، بدن درد و گاهی سرفه و در برخی مواقع اسهال، استفراغ و درد شکم به صورت بلند مدت ممکن است از نشانه های بیماری کرونا باشد به همین علت متخصصان توصیه کرده اند تا افراد در صورت بروز چنین علائمی با پزشک مربوطه مراجعه داشته و تست کرونا دهند.

بهداشت نیوز

همچنین بخوانید:   این نوع دردهای شکم را جدی بگیرید

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید