فروشگاه آنلاین خرید لوازم خودرو خارجی چه ویژگی­هایی دارد؟

زمانی که برای خرید لوازم یدکی یا جانبی خودرو تایم اضافه ندارید و همچنین دغدغه اصل و تقلبی بودن قطعه به کار رفته بر روی خودرو خود، توسط مکانیک را دارید، خرید آنلاین از فروشگاه­های مطمئن فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو بهترین گزینه برای شما است.

امروزه اکثر کسب و کارها به‌ دلیل راحتی در خرید و محدودیت‌­های بعد از بیماری کرونا، فروش آنلاین و اینترنتی را انتخاب کرده­اند. اما در این میان برخی از فروشندگان به دلیل نداشتن تجربه از قواعد فروش آنلاین و بی اطلاعی، هم به خودشان و هم به سایر کسب و کارهای آنلاین ضرر رساندند. فروش آنلاین همچون فروش حضوری احتیاج به کسب مهارت‌های خاص خودش را دارد که در صورت رعایت نکردن آن منجر به سلب اعتماد مشتری می‌شود. از مهم‌ترین اصول و قواعد فروش آنلاین داشتن یک سایت قوی است که از نظر UI و UX توان جذب مشتری را داشته باشد.

ویژگی های یک فروشگاه آنلاین لوازم و قطعات خودرو خارجی

دسته­بندی مناسب

از مهم‌ترین موارد در یک سایت لوازم و قطعات خودرو، داشتن دسته­بندی مناسب محصولات فروشگاه می‌باشد که متقاضی بدون نیاز به صرف زمان طولانی، کالای مدنظر خود را پیدا ‌کند. عدم رعایت این مورد در راه اندازی سایت منجر به خروج کاربران می­شود. دسته­بندی مناسب می‌تواند به شکل­های متعددی صورت گیرد که در نهایت کاربری سایت شما را ارتقاء دهد. این دسته­بندی باید متناسب با کاربری مخاطبان باشد، یعنی به هر شکل نمی­توان محصولات را دسته بندی کرد و قواعد خاصی را می­طلبد.

صفحه معرفی محصولات

برای هر محصول می‌توان یک صفحه تدارک دید. در این صفحه به معرفی تصویری و شرحی از لوازم خودرو پرداخته می‌شود و کاربرد و نوع آن بیان می‌شود. همچنین استفاده از کلمات پرکاربرد در جستجو می‌تواند به دیده­شدن محصول کمک کند.

با وجود سایتی کامل و توضیحات مربوطه برای هر محصول، هیچکدام از محصولات از دید مخاطب دور نمی‌ماند. البته برای محصولات پرفروش و جدید می‌توان بخش خاصی در سایت تدارک دید تا بیشتر دیده شوند.

قرار دادن بخش «ارتباط با ما» در طراحی سایت

در صفحه سایت باید قسمتی تحت عنوان ارتباط با ما و یا درباره ما تدارک دیده شود. این دو بخش می‌توانند در یک صفحه باشند و یا به صورت جداگانه در صفحه­های مجزا بیان شوند. باید در این بخش از خود و فروشگاه خود مطالبی بیان کنید. همچنین لازم است راه­های ارتباطی مختلفی جهت ارتباط مشتریان با خود تدارک ببینید.

تنوع راه­های ارتباطی و همچنین ارتباط با شبکه­های اجتماعی کمک می‌کند محبوبیت شما افزایش یابد. قرار دادن نشانی و شماره تماس­های خود به صورت متنی و تعیین لوکیشن نیز در نقشه گوگل می‌تواند از جذاب­ترین و بروزترین موارد باشد.

قابلیت ثبت سفارش و پرداخت هزینه

 از مهم‌ترین فاکتورها در طراحی سایت فروشگاهی روند ثبت سفارش و پرداخت مناسب می‌باشد. در زمانی که مشتری می­خواهد قطعات و لوازم خودرو را سفارش دهد؛ باید یک سیستمی تحت عنوان ثبت سفارش و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی وجود داشته باشد. هر گونه مشکل در این روند می­تواند در خرید افراد مشکل ایجاد نماید.

روند ثبت سفارش باید ساده و به دور از پیچیدگی باشد. همچنین در زمان هدایت به درگاه پرداخت نیز تمامی موارد بدون قعطی و اختلال باید انجام شوند. نحوه ارسال نیز باید در این قسمت تعیین شود تا فرد متناسب با سفارش خود و فاصله، یک گزینه را انتخاب کند.

بخش وبلاگ و اخبار

بخش وبلاگ و اخبار از حوزه‌هایی است که طرفداران بسیاری دارد. می‌توان با فعال بودن در این بخش تعداد زیادی ورودی به سایت داشت. انتشار اخبار به روز در رابطه با خودرو‌ها و همچنین مقالات کاربردی از مهم‌ترین موضوعاتی می‌باشند که می‌توانند در سئو سایت شما نیز کمک کننده باشند.

استفاده از سبک­های آموزشی و مشاوره‌ای نیز کمک شایانی در این بخش می‌کند. احترام گذاشتن به مشتری و رفع مشکلات آنها می‌تواند نرخ تبدیل آنها را افزایش دهد.

بخش مشاوره

باید راه­هایی برای مشاوره­دهی به مشتریان برای خرید مهیا شود تا آنها در هنگام انتخاب دچار شک و تردید نشوند. این مشاوره می‌تواند به شکل­های مختلفی صورت پذیرد. تماس تلفنی و پیامک می­توانند از متداول‌ترین روش­ها باشند. همچنین قراردادن بخشی تحت عنوان سوال­های متدوال نیز می‌تواند کمک‌کننده و پاسخ دهنده به بسیاری از سوالات مخاطبان باشد. شما برای خرید  قطعات خودروهای خارجی اینجا کلیک کنید تا بهترین قطعات را با بالاترین کیفیت و خدمات دریافت نمایید.

قسمتی برای درج نظرات

بودن این بخش در سایت می‌تواند هم در خرید و هم در اعتماد مشتری کمک کننده باشد. استفاده از نظرات دیگران که از محصول شما خریداری کرده­اند، می­تواند کمک قابل توجهی به خرید دیگران بکند. حال این نظرات می­تواند به شکل متنی ثبت شود و یا به صورت نمره دادن باشد. شما نیز می‌توانید از این گزینه برای تهیه محصولات و رفع نواقص استفاده کرده و مشکلاتتان را حل کنید.

امکان مقایسه داشته باشد

از دیگر ویژگی­های مهم یک سایت خرید لوازم یدکی خودرو این است که امکان مقایسه محصولات مختلف و برندهای مختلف را داشته باشد.

 یک فروشگاه خوب اینترنتی باید محصولات انواع مختلف برندها را داشته باشد و به فروش برساند تا مشتری بر حسب نیاز خود و بودجه‌ای که دارد، مقایسه کرده و گزینه مناسب­ خود را انتخاب کند.

معرفی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودروهای خارجی

حالا که با ویژگی­های یک سایت خوب آشنا شدید بهتر می­توانید فروشگاه اینترنتی که دنبالش هستید را پیدا کنید.

 یکی از فروشگاه­هایی که در زمینه­ی فروش قطعات خودرو خارجی فعالیت می­کند، فروشگاه با فیلتر است. این فروشگاه از تابستان سال ۹۹ فعالیت خود را آغاز نموده است و در طی این مدت تلاش نموده است تا محصولات و قطعات یدکی فابریک و لوازم مصرفی خودروهای خارجی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه کند. محصولات این فروشگاه بسیار متنوع هستند و روز به روز هم در حال افزایش یافتن هستند.

فروشگاه با فیلتر پر طرفدارترین و برترین برندهای جهان را گرد هم جمع کرده است. این فروشگاه پشتیبانی ۲۴ ساعت دارد، ارسال اکسپرس و همچنین ارسال رایگان برای خرید بالای یک میلیون تومان از ویژگی‌های دیگر این فروشگاه است. با درگاه پرداخت ایمن خیال شما از این جهت نیز راحت خواهد بود.

این فروشگاه اینترنتی تمامی ویژگی­هایی که یک سایت خوب باید داشته باشد را دارا است. خرید شما از این فروشگاه تجربه­ای لذت بخش خواهد بود.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید