روغن نارگیل را به این دلایل استفاده کنید!

روغن نارگیل در دنیای زیبایی شهرت بسیاری دارد. روغن نارگیل در زیبایی مو  پوست شما بسیار تاثیر گذار است. در ادامه خواص شگفت انگیز این روغن را مشاهده خواهید کرد.

ضد آفتابی به نام روغن نارگیل

تحقیقات نشان می دهد که روغن نارگیل دارای SPF 8 می باشد و مالیدن آن بر روی پوست صورت به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل کرده و احتمال آفتاب سوختگی را کاهش داده و از لک صورت در اثر نور خورشید جلوگیری می کند.

دور چشمی بدون تیرگی با نارگیل

روغن نارگیل حاوی مقادیر بالای مواد مغذی است که به افزایش رطوبت و بهبود گردش خون در پوست دور چشم کمک کرده و باعث درمان سیاهی دور چشم شود.

آرایش پاک کن معرکه

روغن نارگیل نه تنها رطوبت پوست را افزایش می دهد، بلکه میتوانید مقداری از آنرا روی یک تکه پنبه قرار دهید و آرایش را به طور طبیعی بدون هیچ گونه مواد افزودنی و شیمیایی که موجب خشکی پوستتان میشود، پاک کنید پس از برداشتن آرایش، صورت خود را با آب گرم و با حوله نرم خشک کنید.

نارگیل و روغنش برای دندان ها

کلسیم عنصری مهم در دندان هاست. از آنجا که روغن نارگیل جذب کلسیم را در بدن بالا می برد، می تواند به استحکام دندانها نیز کمک کند. روغن نارگیل همچنین از پوسیدگی دندانها نیز جلوگیری میکند.

درخشندگی و زیبایی مو ها

ماساژ مداوم سر با روغن نارگیل، شوره وشپش سر را از بین می بردف حتی اگر پوست سر شما خشک باشد. روغن نارگیل به میزان زیاد در هندوستان برای مراقبت از مو مورد استفاده قرار می گیرداین ماده، یک حالت دهنده فوق العاده برای موهاست و به رشد دوباره موهای تخریب شده نیز کمک میکند.

همچنین بخوانید:   فواید روغن نارگیل

همچنین پروئین های لازم برای تغذیه موهای آسیب دیده را نیز فراهم میکند. به همین دلیل بعنوان روغن مخصوص مراقبت از مو در بسیاری از محصولات حالت دهنده مو و کرم های ضد شوره مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید