ساندویچ پانل ماموت

پانل ماموت از بدو ورودش به ایران تا به امروز در اشکال مختلف قابل تولید بوده است ، این ساندویچ پانل ها به صورت پیش ساخته با توجه به سفارش مشتری تولید می شوند.
ساندویچ پانل ها مصالح ساختمانی پیش ساخته هستند که براس ساخت سازه های پیش ساخته استفاده می شوند و کاربرد آن ها در انواع سازه های پیش ساخته و ساختمان و سوله های اداری ، تجاری ، صنعتی و مسکونی می باشد.
این سازه های پیش ساخته ماموت را می توانید به صورت دیوار پوشش و سقف پوش تهیه کنید ، این بدین معناست که ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوار ها و ساندویچ پانل سقفی نیز به عنوان پوششی است برای سقف های یک سازه که این دو در کنار یک دیگر نصب می شوند و سازه مورد نظر را تشکیل می دهند.
سازه های پیش ساخته ماموت در انواع طرح و رنگ ، با توجه به نقشه مشتری تهیه می شوند ، همچنین مشاورین ماموت در زمان انتخاب ساندویچ پانل ، با توجه به کاربری ساندویچ پانل ، اقلیم و آب و هوای محل مورد نظر نصب سازه ، بودجه و سلیقه مشتری ، بهترین انتخاب را به مشتری پیشنهاد می دهند.
پانل ماموت در انواع مختلف دیواری و سقفی را می توانیم به صورت جزئی تر بررسی کنیم به طوری که در صورت نیاز به مصالح ساختمانی ایمن و مقاوم می توانید از آن ها استفاده کنید ، همچنین می توانید به موارد فوق در بین مشخصات و فواید ساندویچ پانل ها ، ساندویچ پانل مناسب کاربری خود را تهیه کنید.
پانل ماموت دارای سه لایه می باشد که از این سه لایه ، دو لایه به عنوان پوشش استفاده می شود و برای محافظت از هسته ساندویچ پانل از بهترین موارد است ، یک لایه که لایه میانی می باشد هسته نام دارد که بیشترین دلیل مناسب بودن ساندویچ پانل به عنوان مصالح ساختمانی امروزی ، هسته ساندویچ پانل می باشد.
ساندویچ پانل های ماموت را میتوان با انواع ورق های ذیل پوشش داده و از این ورق ها برای دو لایه پشتی و جلویی آن ها استفاده کرد :
• ورق آلوزینک
• ورق آلومینیوم
• ورق گالوانیزه
• ورق فایبرگلاس
• ورق پلی کربنات
• ورق شیشه ای

همچنین ساندویچ پانل ها را می توان با هسته های مختلف تهیه و تولید کرد ، به طور مثال هسته پلی یورتان ، عایق پلی اورتان ، عایق پلی استایرن ، الیاف پشم شیشه ، الیاف پشم سنگ وعایق XPS از انواع عایق پانل ماموت می باشند.
در ذیل تمامی موارد گفته شده را یک به یک به طور مختصر شرح می دهیم تا در صورت نیاز از این اطلاعات برای انتخاب صحیح پانل ماموت استفاده کنید.
قیمت ساندویچ پانل های فوق را می توانید با توجه به موارد ذکر شده (انتخاب خود ) ، دو رو یا یک رو بودن ساندویچ پانل و نوسانات قیمت بازار بدست آورید ، همچنین طرح مورد نظر مشتری نیز در قیمت گذاری ساره پیش ساخته موثر است.
پانل ماموت با ورق آلوزینک دارای یکی از بهترین ورق های محافظ می باشد که توسط شرکت ماموت گارانتی می شود و توسط شرکت کوره ای سازنده آن در کمال اطمینان به صورت گارانتی طولانی مدت قابل ارائه می باشد .
پنل ماموت با ورق آلومینیوم یکی از ارزان ترین انواع ساندویچ پانل را به مشتری ارائه خواهد داد اما در صورت شستشو و برخورد این ساندویچ پانل با آب ، لکه های آب بر روی آن می ماند که این امر باعث قیمت کم آن می شود ، به علاوه این ورق شکننده و بسیار نازک و انعطاف پذیر می باشد.
پانل ماموت با ورق گالوانیزه دارای قیمت متوسط می باشد و در بین لیست قیمت ساندویچ پانل از نظر ورق پوششی قیمت بالایی را شامل نمی شود ، این ساندویچ پانل مانند ساندویچ پنل آلوزینک ضد زنگ نمی باشد و نیمی توان ولی در مجموع بعد از آلوزینک ، ورق مناسبی به حساب می آید.
تمامی موارد فوق را می توانید به صورت مفصل تر در سایت شرکت ماموت مشاهده فرمایید ، همچنین در مورد عایق ساندویچ پانل ها و سایر ورق های که برای زیبایی کار بیشتر استفاده می شوند مانند ، ورق فایبرگلاس ، ورق پلی کربنات و شیشه می توانید به صورت کامل در سایت ما مطالعه فرمایید و در صورت لزوم ثبت سفارش ساندویچ پانل مورد نظر خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

کانکس و اتاق حمل بار کامیون نیز از طریق ساندویچ پانل قابل تولید می باشد به طوری که تمامی اتاق های حمل بار کامیون های شرکت ماموت از طریق پانل ماموت تهیه می شود و می توان از سلامت آن اعتماد و اطمینان پیدا کرده و در انواع مختلف سردخانه ای ، مخزن دار و … آن را استفاده نمود.

کانکس ها با ساندویچ پانل نیز در انواع کانکس ثابت ، کانکس متحرک ، کانکس یک اتاقه ، کانکس دو اتاقه ، کانکس سه اتاقه و … وجود دارند.