آزمایشگاه تخصصی پزشکی در نیاوران 

آزمایشگاه نارون یا آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون دارای سابقه فعالیت در این زمینه بوده و برای انجام وظایف خود از تجهیزات پیشرفته استفاده می کند. آزمایشگاه خون در نیاوران دارای نیروهای متخصص و کادری برجسته  بوده از روش‌ های نوین آزمایشگاهی بهره می برد. سیستم مدیریت یکپارچه در آزمایشگاه تشخیص طبی در نیاوران سبب شده تا آزمایشگاه توانایی پذیرش بالایی داشته باشد و بتواند در حداقل زمان ممکن جواب آزمایشات را ارائه دهد. این آزمایشگاه در نیاوران در ارائه خدمات آزمایشگاهی سابقه درخشانی داشته و به دلیل داشتن تجهیزات به روز توانسته خدمات گوناگونی در حوزه ژنتیک پزشکی ارائه دهد. انسان ها در طول دوران زندگی باید آزمایش های مختلفی برای چکاپ بدن خود انجام دهند تا نسبت به سلامتی جسمی خود واقف شوند. برخی از آزمایشات در این آزمایش مخصوص خانم ها و برخی دیگر برای آقایان است.  چکاپ کامل بانوان و مردان در این آزمایشگاه با تجهیزات گوناگونی انجام می گیرد زیرا  همانطور که می دانیم فیزیولوژی بدن مردان و زنان با یکدیگر کاملا متفاوت است.

آزمایشگاه در نیاوران

مزایای یک آزمایشگاه تخصصی خوب 

در واقع آزمایشگاه خون در نیاوران در تشخیص بیماری انسان ها نقش بسیار مهمی دارد و به همین دلیل باید کاملا پیشرفته باشد تا بتواند تمامی آزمایشگاه و تست ها را انجام دهد. وجود دستگاه های جدید و به روز که درصد خطای کمتری دارند سبب شده تا نتیجه آزمایش ها در مدت زمان کمتر و با درصد خطای کمتر آماده شوند. این ازمایشگاه با هدف خدمت به ایرانیان عزیز آغاز به فعالیت کرده و اکثر آزمایشات با استفاده از دستگاه های به روز انجام  گرفته و دخالت دست انسان در این آزمایشات به حداقل رسیده است. به علاوه در آزمایشگاه تشخیص طبی در نیاوران علاوه بر آزمایشی تخصصی می توانید آزمایش های دیگری مانند آزمایش علت سقط جنین و … بدهید. در این آزمایشگاه در نیاوران علاوه بر آزمایش های گفته شده تست غربالگری و تاب اسمیر و … نیز انجام می گیرد. چکاپ کامل در بهترین آزمایشگاه انجام گرفته و جواب آن در کم ترین زمان ممکن ارائه می شود. به علاوه باید اشاره کنیم که به علت وجود دستگاه های فوق پیشرفته در اینگونه آزمایشگاه‌ ها جواب آزمایشات در کمتر از ۱۵ دقیقه دریافت شده و امکان انجام چندین آزمایش به صورت همزمان وجود دارد. همچنین میزان دقت در آزمایشات بالا بوده و امکان دریافت آزمایش به صورت آنلاین وجود دارد.

آزمایشگاه تشخیص طبی در نیاوران

آشنایی با انواع آزمایشات 

افزایش سن در خانم ها و آقایان سبب تغییر شرایط بدنی آنها می‌ شود و به همین دلیل این عزیزان باید در دوره های مختلف تست ها و آزمایشات مختلفی انجام دهند. آزمایش چکاپ در انسان سبب می شود تا در دوره زندگی نسبت به شرایط بدنی خود مطلع شده و از بیماری‌ های گوناگون پیشگیری کنند. برای هر قسمت از بدن آزمایشاتی وجود دارد که به  برخی از این آزمایشات را در زیر نام می‌ بریم :

  1. آزمایش مربوط به تیروئید
  2. آزمایشات مربوط به سرطان
  3. آزمایش مربوط به عفونت منتقل شده بیماری جنسی
  4. آزمایشات کم خونی
  5. آزمایشات خون
  6. آزمایشات ادرار
  7. آزمایشات قند خون
  8. آزمایشات چربی خون
  9. آزمایشات تیروئید (تیروئید)
  10. آزمایشات مدفوع
  11. آزمایش پاپ اسمیر
  12. آزمایش روماتیسم
  13. آزمایش ایدز
  14. آزمایش اچ پی وی
  15. آزمایش هپاتیت

ویژگی هایی که یک آزمایش تخصصی باید داشته باشد 

آزمایشگاه خون در نیاوران دارای یک سری ویژگی های مثبتی است که سبب شهرت این آزمایشگاه شده است. در حقیقت پیدا کردن یک آزمایشگاه عالی برای همه انسان ها اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که سبب تشخیص درست بیماری شده و به درمان هر چه زودتر بیمار کمک می کند. شناخت ویژگی های آزمایشگاهی مانند آزمایشگاه تشخیص طبی در نیاوران به شما کمک زیادی در پیدا کردن یک آزمایشگاه استاندارد می کند. این آزمایشگاه در نیاوران قرار داشته و جزوه آزمایشگاه های تخصصی در تهران است‌.  آزمایشگاه دارای تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و تخصصی آزمایشگاهی زیادی بوده و با استفاده از بهترین کادر درمان به مراجعه‌ کنندگان خدماتی عالی ارائه می‌ کند. در واقع بهترین مرکز چکاپ در تهران دارای دقت بالایی بوده و وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهد. آزمایشگاه خوب باید نتایج آزمایش را با بالاترین میزان دقت ارائه دهد. در واقع در صورتی یک آزمایشگاه می تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد که دارای کادر با تجربه و تحصیلکرده و دستگاه های به روز باشد. وجود نیروی انسانی متخصص سبب می شود تا جواب آزمایش بیماران با نهایت دقت ارائه شود و سرعت جوابدهی به بیماران نیز افزایش پیدا کند. یک آزمایشگاه خوب باید کاملا مجهز بوده و بتواند طیف وسیعی از آزمایش‌ ها را در یک زمان واحد انجام دهد.

اهمیت چکاپ کامل در خانم ها و آقایان 

از نظر صاحب نظران علم پزشکی و برخی از کارشناسان با تجربه خانم‌ ها در دهه های  مختلف سنی مانند بیست سالگی باید چکاپ کامل شوند تا میزان سلامتی بدنشان مشخص شود و در صورت بروز بیماری در کوتاه ترین زمان ممکن تشخیص داده و درمان شوند. در واقع داشتن خواب کافی و ورزش منظم و رژیم و عادات غذایی مناسب در جلوگیری از دیابت و سایر مشکلات بدنی مانند فشارخون اهمیت بسیار زیادی دارند. برای چکاپ بدن  خانم ها آزمایش‌ های مختلف نظیر آزمایش فیزیک سلانه گرفته می شود. در این آزمایش ها میزان کلسترول و فشار خون اندازه گیری شده و برای مشخص کردن میزان کم خونی در آزمایش خون سی بی سی گرفته می شود. آزمایش دیگری تحت عنوان آزمایش گلوکز وجود دارد که به صورت ناشناس انجام می گیرد. افرادی که دچار اضافه وزن بالا هستند نیز باید برای انجام آزمایشات دیابت به آزمایشگاه مراجعه کنند. در آزمایش فیزیک سالانه قسمت های مختلف از بدن زن ها مانند شکم و قلب، ریه ، چشم ، گوش و… بررسی شده و در صورتی که در هر کدام از این قسمت مشکل وجود داشته باشد به سرعت درمان می شوند. موارد دیگر مانند سابقه بیماری در بیماران سن و قد آنها و میزان وزن توسط پزشک بررسی و ثبت می شود. البته علاوه بر زنان مردان نیز باید به صورت سالانه یا بیشتر چکاپ شوند.

آزمایشگاه خون در نیاوران

محیط داخل آزمایشگاه

اکثر افراد برای  چکاپ کامل در نیاوران به آزمایشگاه نیاوران مراجعه می کنند در واقع محیط آزمایشگاه می تواند تاثیر مثبت و منفی بر روی آن ها بگذارد. فضای آزمایشگاه باید تداعی کننده حس آرامش در بیماران باشد به همین دلیل طراحی این مکان اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که افرادی که به این مکان مراجعه می کنند دارای استرس زیادی بوده و میزان استرس آنها می‌ تواند بر روی روند درمان بیماران تاثیر  منفی داشته باشد. در یک آزمایشگاه خوب باید فضای انتظار به اندازه کافی وجود داشته باشد تا بیماران بتوانند تا زمان دریافت جواب آزمایش مدتی بنشینند. به علاوه از لحاظ روانشناسی این مکان باید کاملاً آرام باشد چرا که وجود تنش و استرس و اضطراب افزایش حس منفی در بیماران می شود. وجود مجلات و کتاب های سرگرم کننده در این بخش می‌ تواند در کاهش استرس بیماران و مراجعه کنندگان تاثیر گذار باشد. در این مکان همچنین باید نظافت و بهداشت رعایت شود. علاوه بر طراحی داخلی آزمایشگاه لوکیشن و موقعیت مکانی آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع یک آزمایشگاه استاندارد باید دارای ویژگی هایی که اشاره کردیم باشد.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید