اگر به دنبال یک تونر همه کاره می گردید، تونر شفاف کننده کلاریتی پیکسی را امتحان کنید!

تونرها یکی از اثربخش ترین محصولات مورد استفاده در روتین های مراقبت از پوست می باشند که فواید و کارایی های بسیار زیادی دارند. این محصولات پس از مرحله پاکسازی و شستشوی صورت استفاده می شوند تا تعادل پوست را که ممکن است در حین شستشو به هم بخورد، به آن بازگردانند. همچنین پی اچ طبیعی پوست را تنظیم کرده و آن را برای جذب حداکثر مواد مغذی و سرم ها و … آماده می سازد. علاوه بر این موارد که معمولا جزو عملکردهای تمامی تونرها به حساب می آید، این محصولات موثر با توجه به ترکیبات کلیدی منحصر بفرد خود می توانند خواص و کارایی متفاوتی نیز جهت رفع مشکلات هر یک از انواع پوست ها داشته باشند. تونر کلاریتی پیکسی یک تونر چند منظوره و فوق العاده موثر است. این تونر با بهره گیری از فرمولاسیونی غنی و ترکیبی هوشمندانه از اسیدهای لایه بردار، آنتی اکسیدان ها و پروبیوتیک های متعادل کننده، ضمن پاکسازی و لایه برداری پوست، موجب آبرسانی و تغذیه و تقویت آن می شود. از این رو تاثیر چشمگیری بر روی کاهش بسیاری از مشکلات پوستی می گذارد.

تونر شفاف کننده پوست مدل کلاریتی پیکسی چه فوایدی دارد؟

تونر کلریتی پیکسی حاوی اسید های لایه بردار AHA و BHA مانند گلیکولیک اسید و لاکتیک اسید و سالیسیلیک اسید می باشد. این تونر با لایه برداری از سطح پوست، سلول های مرده را از بین می برد و همچنین پوست و منافذ آن را پاکسازی می کند. از طرفی دیگر این تونیک با داشتن ترکیبات آبرسان و تسکین دهنده مانند هیالورونیک اسید و آلوئه ورا پوست را رطوبت رسانی کرده و از ایجاد خشکی و التهاب و تحریک پوست در اثر لایه برداری جلوگیری می کند. تونیک Clarity پیکسی به روشن و شفاف تر شدن رنگ پوست کمک کرده و کدری و تیرگی آن را برطرف می نماید. این تونر بی نظیر سرشار از ترکیبات گیاهی مفید مانند عصاره گیاه آب قاشقی، عصاره شیرین بیان و … می باشد و در کنار لایه برداری، سبب تغذیه پوست می شود. علاوه بر این به کمک باکتری های پروبیوتیک، لایه دفاعی پوست را تقویت و متعادل می کند.

تونر کلاریتی برند Pixiسرشار از آنتی اکسیدان ها می باشد. از این رو از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی و رادیکال های آزاد محافظت می کند. این محصول همچنین با پاکسازی آلودگی ها و چربی های اضافی پوست و کنترل میزان ترشح سبوم و چربی آن، منافذ پوست را کاملا تمیز کرده و از مسدود شدن آن ها که یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد جوش و آکنه هستند، جلوگیری می نماید. تونر پاکسازی کننده پوست Clarity پیکسی به مرور به کوچک تر شدن و به حداقل رساندن ظاهر منافذ باز نیز کمک می کند. این تونر همچنین داری خواص ضد جوش، ضد باکتری، ضد قارچ و ضد لک بوده و در کاهش لکه‌ های تیره صورت موثر است. لذا به شما کمک می کند که پوستی درخشان، نرم و صاف ‌تر داشته باشید. از طرفی دیگر با متعادل ساختن PH پوست، آن را برای سایر مراحل روتین پوستی و جذب مواد مغذی، سرم ها و کرم ها آماده می سازد.

تونر لایه ‌بردار و شفاف کننده کلاریتی پیکسی برای چه نوع پوست هایی مناسب است؟

فرمولاسیون تونیک Clarity Pixi بسیار ملایم و متعادل و بر پایه آب بوده و برای انواع پوست ها حتی پوست های حساس مناسب می باشد. البته این تونر به دلیل عملکرد موثر در کنترل چربی و جوش ها، به خصوص برای پوست ‌های چرب، مختلط و مستعد جوش و آکنه بسیار ایده آل است. همچنین از آن جایی که این تونر فاقد مواد عطری، الکل و پارابن می باشد و از ترکیبات متعادل کننده در فرمولاسیون آن استفاده شده است، بنابراین باعث ایجاد تحریک یا حساسیت های پوستی نمی شود. همین امر این تونر را برای پوست های حساس نیز قابل استفاده ساخته است. اما به دلیل وجود آلفا هیدروکسی و بتا هیدروکسی اسیدهای قوی و عصاره مرکبات در فرمولاسیون آن، پیشنهاد می کنیم که اگر پوست خیلی حساسی دارید، قبل از استفاده از این تونر، تست حساسیت را بر روی قسمت کوچکی از بازویتان انجام دهید. اگر واکنش آلرژیکی مشاهده نکردید، آنگاه می توانید با خیال راحت از این محصول بی نظیر استفاده نمایید.

هر چند وقت یکبار می توانیم از تونر ضد منافذ کلریتی Pixi استفاده کنیم؟

تونر کلاریتی شفاف کننده لکه های پوستی پیکسی قدرت لایه برداری بالایی دارد. بنابراین بهتر است از این تونر دو تا سه بار در هفته و به صورت یک روز در میان در روتین های پوستی شب ها استفاده شود. همچنین برای پوست های حساس نیز مصرف یک تا دو بار در هفته از این محصصول کافی می باشد.

بعد از چه مدت استفاده از تونیک کلاریتی پیکسی می توان به نتایج قابل مشاهده ای رسید؟

این مسئله تا حدی به نوع مشکلات پوستی و قدمت آن ها بستگی دارد. اما به طور معمول و بر اساس تجربیات و نظرات مصرف کنندگان، با استفاده مداوم از این تونر پس از چند هفته می توانید تاثیرات آن را روی پوستتان مشاهده کرده و به نتایج چشمگیری برسید.

تونر آبی پیکسی مدل کلاریتی اصل را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟

تونر Pixi Clarity Tonic محصولی از کمپانی انگلیسی معروف پیکسی می باشد. محصولات این برند از کیفیت بی نظیر و محبوبیت فوق العاده بالایی در سراسر جهان برخوردارند. به همین دلیل محصولات پیکسی به وفور در اکثر کشورهای جهان به فروش می رسند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که یکی از موارد حائض اهمیت برای خرید محصولات برندهای خارجی، خرید محصول اورجینال و اصل است تا ضمن حفظ سلامت پوست، آسیبی به آن وارد نشود. برای این منظور، توصیه می کنیم همواره محصولات برندهای خارجی را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید تا از اصالت آن ها اطمینان حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی رایا میکاپ به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات آرایشی و مراقبتی اصل و اورجینال از برندهای درجه یک خارجی، سال ها است که در این زمینه فعالیت می کند. این فروشگاه محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از نمایندگی های اصلی برندها در کشورهای اروپایی و آمریکایی خریداری می کند . فروشگاه رایامیکاپ همچنین اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می نماید. بنابراین شما می توانید به راحتی و با خیال راحت به محصولات آرایشی و مراقبتی کاملا اورجینال دسترسی داشته باشید. این فروشگاه تونر پاکسازی و شفاف کننده مدل کلریتی پیکسی اصل را در حجم های ۱۰۰ ، ۱۲۵ و ۲۵۰ میلی لیتر برای شما فراهم کرده است. از این رو شما می توانید جهت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین خرید این محصول، به سایت مراجعه نمایید.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید