بعد از تعمیر موبایل گوشی مثل اولش میشه؟

“خاطره ای که میخوام  براتون تعریف کنم از تعمیر موبایلم در یک شرایط بحرانیه. من یک کارمندم و روزهای زوج تو شرکت (به عشق والیبال بعد از ساعت کاری) خیلی سریع تر از روزهای فرد برای من و همکارام میگذره. اما امان از اون دوشنبه ای که نمی دونستم بعد از ظهرش چه اتفاق تلخی در انتظارمه، تلخیش از نظر مالی بود وگرنه هنوز سالم و زنده ام که دارم براتون می نویسم. داستان از این قراره که اون روز بعد از ساعت کاری طبق معمول روزهای زوج خوشحال و شاد و خندون رفتیم باشگاه وبا بچه ها چندتا گیم زدیم بعد از بازی تصمیم گرفتیم یک عکس سلفی بگیریم که چون دوربین گوشی من از بقیه بهتره قرعه به نام من افتاد، گوشی رو دستم گرفتم و مشغول گرفتن سلفی شدم که به خاطر شوخی مسخره یکی از بچه ها گوشی از دستم افتاد و چشمتون روز بد نبینه وقتی برش داشتم دیدم ای داد بیداد صفحه ش شکسته و یه گوشش بنفش شده. همون لحظه فهمیدم که ال سی دیش به فنا رفته و کلی تو خرج افتادم، یهو قیافه خانومم اومد جلو چشمم که حالا میخواد چقدر غر بزنه که ببین آخرش این باشگاه رفتنت چیکار کرد؟ آخه یکی نیست بگه مثلاً اگه تو خیابون یا اداره بودم ممکن نبود گوشی از دستم بیوفته و اینجوری بشه؟ انگار این اتفاق فقط یه آپشن برای باشگاه اونم باشگاهی که من توش والیبال بازی می کنم و دقیقاً ساعت  ۶ تا ۸ ، تو همین فکرا بودم چشمم به همکارم افتاد بدتر آه از نهادم بلند شد چون قرار بود گوشیو بخره و بعدش من یه گوشی مدل بالاتر بخرم. آخه باید جلوی همین آدم گوشی به این روز بیفته؟ یهو یاد این افتادم که اصلاً چقدر خرجش می شه؟ کجا ببرمش برای تعمیر؟ چند روز گوشی باید بمونه دستشون؟ و از همه مهم تر اینکه عکسای عروسی داداشم که هفته پیش گرفته بودیم هنور تو گوشیم بود و وقت نکرده بودم بریزم تو لپ تاپ، اونارو چیکار می کردم؟ آخه به کی اعتماد کنم و گوشی رو بسپرم دستش؟ هیچ وقت فکر نمی کردم که یه گوشی افتادن انقدر داستان داشته باشه، اصلاً تا حالا چند بار گوشی از دست خودم افتاده بود و هیچیش نشده بود آخه چی میشد که این دفعه هم هیچی نمیشد و گوشیمو صحیح و سالم به همکارم میفروختم. غرق در افکار خودم بودم که یکی از همکارام گفت حداقل ۲ تومن خرج افتادی تازه اگه بهت نندازن. این دیگه تیر خلاص بود و کم کم داشتم از خیر تعمیر گوشیم می گذشتم که یکی از بچه های اهل سرچمون قیمت ال سی دی های اصلی و های کپی رو گفت، ما در تعجب این بودیم که از کجا انقدر دقیق و مطمئن میگه، که گفت اگر بخوای فردا تعمیر کارشون میاد شرکت خودمون گوشی رو همونجا تعمیر می کنه بهم میده.

اینا خبرهای خوبی بود اما من بازم دو دل بودم چون به نظرم گوشی تعمیری دیگه مثل قبلش نمیشه بعدشم دیگه نمی تونستم بفروشمش به همکارم چون احتمالاً اونم با دیدن این گوشی با این حال وخیم جا زده بود. تصمیم گرفتم همینجوری بفروشمش رفتم تو دیوار یه سرچ زدم دیدم این گوشی ها فقط بوردشون خریدار داره اونم با چه قیمت مسخره ای! بعدشم بخوام بورد رو بفروشم اطلاعات و عکسای شخصیمو چیکار می کردم چون دیگه تاچ گوشی کار نمی کرد و نمی تونستم به کامپیوتر وصل کنم که عکسامو از توش حذف کنم هر لحظه که می گذشت عمق فاجعه رو بیشتر می فهمیدم که همکارم گفت حالا فردا که اومدی شرکت تو همین سایت آوافیکس ثبت کن ببین چی میشه؟!

فردا صبح به محض اینکه رسیدم شرکت تو گوگل سرچ کردم و چندتا سایت پیدا کردم که همشون خدمات تعمیر موبایل در محل داشتن! ولی فقط تو همون سایت آوافیکس انقدر کامل توضیح داده بود و حتی قیمتم داده بودن و همونجا تو سایتم میشد روز و ساعت اومدن تعمیر کارشونو مشخص کرده، از سایتشون خوشم اومد ولی بازم چون آدم حساسی هستم تصمیم گرفتم بقیه سایتا هم یه درخواست ثبت کنم. جالب بود که اولین سایتی که بهم زنگ زدن آوافیکس بود و کارشناسش خیلی خوب و حرفه ای باهام صحبت کرد، گفت گارانتی اصالت قطعه دارن و بهم گفت فاکتور رسمی میدن خلاصه تصمیم گرفتم تعمیر گوشیمو بهشون بسپارم. تو همون ساعتی که رزرو کرده بودم تکنسین شون اومد و ماهم با بچه ها بالاسرش وایسادیم. گوشیمو باز کرد و همونجا بهمون فرق ال سی دی اصلی و درجه ۲ و ۳ رو توضیح داد و خیالم راحت شد که ال سی دی اصله. اتفاقاً همکار خریدار گوشی هم اونجا بود و من یه چشمم به اون بود و یه چشمم به دهن تعمیرکار. خلاصه تو نیم ساعت گوشی رو عین روز اول تحویلم داد با فاکتور رسمی و گارانتی اصالت قطعه. بعد از تعمیر، گوشی انقدر نو شد که همکارم گفت حالا چند گوشی رو به ما میدی؟ منم همونجا اطلاعات گوشیم رو بکاپ گرفتم و گوشی رو ریست کردم و با فاکتور آوافیکس تحویلش دادم.

من بعد از تعمیر رنگ زدم شرکتشون و ازشون تشکر کردم. کلاً این کار عادتمه هرچی از دیجی کالا بخرم نظر میدم، غذایی که از ریحون می گیرم حتماً در موردش می نویسم و هر موقع از اسنپ ماشین می گیرم به رانندش امتیاز میدم چون به نظرم اگه همه این کارو بکنن انتخابای غلط خیلی کم میشه و پول و وقت و انرژی آدم ها به هدر نمیره. بخاطر همین تصمیم گرفتم در مورد آوافیکس هم بگم شاید یکی مثل من تو همچین شرایطی گیر بیفته و ندونه چیکار کنه. اینجوری انقدر به مسائل حاشیه ای فکر نمی کنه و فقط  ناراحت هزینه ای که باید بکنه، میشه.”

آوافیکس به داشتن مشتریانی با این سطح از مسئولیت اجتماعی افتخار می کند و همواره تمام تلاشمان را خواهیم کرد شما با احساس آرامش و امنیت خاطر تجربه خوبی از تعمیرات موبایل در آوافیکس داشته باشید.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید