بوتاکس مو و مزوتراپی مو در کلینیک ساعی

بوتاکس مو

هنگامی که سخن از بوتاکس به زبان می‌آید گروهی از افراد به یاد رفع چین و چروک‌های صورت می‌افتند و گمان می‌کنند بوتاکس تنها جهت رفع چین و چروک‌های صورت به کار گرفته می‌شود. اما امروزه بوتاکس جهت انسجام و پرپشت کردن موها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین از آنجایی که ریزش مو یکی از مشکلات رایج در میان مردان و زنان است پدیده‌ی دیگری به نام مزوتراپی در تقویت موها و کاهش ریزش مو بسیار موثر است. ما در مطالب این صفحه قصد داریم درباره بوتاکس و مزوتراپی مو برای شما اطلاعات مفیدی ارائه دهیم. در نتیجه اگر قصد آشنایی با این دو عامل موثر بر تقویت مو را دارید مطالب این صفحه را از دست ندهید!

بوتاکس

بوتاکس مو

باید بدانید با اینکه بوتاکس مو حاوی مواد بوتاکس صورت نیست اما کارایی آن تقریبا مشابه با بوتاکس صورت است. بوتاکس مو با رهاسازی فیبرهای مخصوص مو، باعث نرم شدن موها و پرپشت شدن موها می‌شود. مواد موجود در بوتاکس مو مانند ویتامین‌  B5، ویتامین E و کلاژن نازکی و شکستگی تارهای مو را پر می‌کنند و باعث درخشان‌تر شدن موها می‌شوند. این عمل در کلینیک پوست و موی ساعی با بالاترین کیفیت انجام شده و کاربرد بسیاری دارد، از رفع موخوره گرفته تا رفع آسیب‌دیدگی تارهای مو، صاف کردن موها و درمان وزی مو و درمان نازکی مو و کم حجمی آن و سایر موارد دیگر.

ماندگاری بوتاکس مو

ماندگاری بوتاکس مو به طور معمول بین ۱ تا ۳ ماه می‌باشد و مانند بوتاکس صورت ماندگاری بالایی ندارد. همچنین مدت زمان این ماندگاری بستگی به محصولی دارد که شما از آن استفاده می‌کنید و باید توجه داشت این مدت زمان بستگی به مراقبت‌های شما نیز داشته و شما نیز باید بعد از بوتاکس نکاتی را رعایت کنید که برخی از این نکات در زیر درج گردیده است:

  • از شست و شوی موهایتان بعد از بوتاکس مو پرهیز کنید

باید توجه داشته باشید بعد از انجام بوتاکس حداقل تا دو روز از شست و شوی موهای خود پرهیز کنید چراکه شستن موها در روزهای ابتدایی باعث از بین بردن خاصیت بوتاکس می‌شود.

  • استفاده کردن از ماسک موی مناسب

ماسک مو باعث ایجاد رطوبت در موهای شما شده و اثرات بوتاکس را نیز تقویت می‌کند بنابراین همواره توصیه می‌شود بعد از انجام بوتاکس از ماسک مو نیز استفاده کنید.

  • استفاده از سری شامپوهای مناسب

اگر از شامپوهای معمولی استفاده می‌کنید بعد از بوتاکس آن‌ها را کنار گذاشته و از شامپوهای مخصوص برای موهای بوتاکس شده استفاده کنید چراکه این شامپوها اثرات بوتاکس را تقویت کرده و باعث شادابی موهای شما می‌شود.

  • از سشوار استفاده نکنید

معمولا توصیه می‌شود به هیچ عنوان بعد از بوتاکس مو از سشوار استفاده نکنید زیرا سشوار علاوه بر آسیب رساندن به ریشه‌ی مو اثرات بوتاکس را نیز از بین می‌برد.

تزریق ژل

بهترین مارک‌های بوتاکس

برای بوتاکس مو محصولات بسیار متنوعی وجود دارد اما کلینیک ساعی برای بوتاکس مو از بهترین محصولات این حوزه بهره می‌گیرد و ما در زیر بهترین مارک‌های محصولات بوتاکس مو را به شما معرفی می‌کنیم:

  • بوتاکس مو آلتراگو
  • بوتاکس مو فرامسی
  • بوتاکس مو مارک سیلکی
  • بوتاکس مو نوول
  • بوتاکس مو مجستیک
  • بوتاکس مو پریزمکس

مزوتراپی مو

مزوتراپی‌مو روشی غیر تهاجمی و بسیار موثر است که با تزریق موادی همچون ویتامین‌ها، آمینواسیدها و آنزیم‌ها به لایه‌های پوست سر باعث بازسازی مجدد موهای از دست رفته و تقویت فولیکول‌های مو می‌شود. این عمل نیز همانند بوتاکس مو با بالاترین کیفیت در کلینیک ساعی انجام شده و جهت درمان ریزش مو، تقویت ریشه‌های مو، افزایش ضخامت و حجم مو، و پیشگیری از ریزش مو بسیار مفید است. همچنین مزوتراپی باعث رشد مجدد موهای از دست رفته نیز می‌شود

مزوتراپی جهت درمان تلوژن افلوویوم و ریزش موی ناشی از استرس

هنگامی که بدن شما دچار استرس می‌شود احتمال دارد تلوژن افلوویوم و ریزش مو اتفاق بیفتد که مزوتراپی درمان بسیار مناسبی برای این دو نقص می‌باشد. همچنین اگر ساقه‌ی مو شما آسیب دیده مزوتراپی می‌تواند یکی از بهترین روش‌های درمانی برای تقویت ساقه‌ی مو باشد.

۵ مورد از فواید مزوتراپی

  • بهبود خون‌رسانی
  • جلوگیری از تحلیل رفتن فولیکول‌های
  • تنظیم ترشح چربی پوست
  • استفاده به عنوان روش درمانی مکمل برای درمان ریزش مو
  • مناسب برای چربی پوست سر و شوره

آیا می‌توان بوتاکس مو و مزوتراپی را با یکدیگر مقایسه کرد؟

از آنجایی که این دو اقدام با دو هدف متفاوت صورت می‌گردد مقایسه کردنشان امر بیهوده‌ای است و افراد باید باتوجه به نیازهای خود بوتاکس یا مزوتراپی انجام دهند. به عنوان مثال اگر قصد دارید موهای صاف، ضخیم و درخشانی داشته باشید از بوتاکس و اگر قصد تقویت موهای خود را دارید و می‌خواهید موهای شما رشد موثری داشته باشد از مزوتراپی استفاده کنید و ناگفته نماند که برای هر دوی این موارد کلینیک پوست و موی ساعی یکی از برترین و تخصصی ترین کلینیک‌های حال حاضر تهران است که با در اختیار داشتن متخصصان مجرب و تجهیزات بروز تاکنون عموم دغدغه‌های مراجعه‌کنندگان خود را برطرف کرده و حتی در حوزه کاشت مو دارای عملکرد بسیار مطلوبی است. و در پایان باید به یاد داشته باشید هر کدام از روش‌های فوق باید توسط بهترین متخصصان لحاظ گردد تا بالاترین نتیجه‌ی کیفی را به همراه داشته باشد.

این مطلب دارد بدون نظر

یک نظر بدهید